xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ח"כ שלמה קרעי למבקר המדינה: "לבדוק בדחיפות את הליך מינוי מנדלבליט"

ח"כ שלמה קרעי, העביר בקשה למבקר המדינה לבדוק את הליך מינויו של מנדלבליט ליועץ המשפטי לממשלה, את ניגודי העניינים, הסתרת המידע מבג"ץ ומוועדת האיתור והחזקת סמכויות תפקיד פרקליט המדינה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

בוועדה לביקורת המדינה היום, בהשתתפות המבקר אמר ח"כ קרעי: "ליבת הסמכות של מבקר המדינה היא לבדוק את השתלשלות העניינים מאז מינויו של מנדלבליט על ידי שקר לכאורה, אמון הציבור נפגע עד כדי כך שללא בדיקה יסודית ואובייקטיבית, יקשה על גורם אכיפת חוק לדרוש מאזרח רגיל לשמור על החוק, בטענה של "טלו קורה מבין עיניכם". מדובר בצבר אירועים חמור ביותר שלא ניתן לעבור עליו לסדר היום."

במכתב ששלח למבקר המדינה כותב קרעי. כי "התגלו דברים רבים ושערורייתיים הדורשים את התערבותך. הדברים נוגעים להליך מינויו של ד"ר מנדלבליט לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה. בין היתר, פגמים בהליך המינוי, הסתרת מידע מוועדת האיתור ומבג"ץ וניצול מכוון לכאורה של טעויותיהם לשם זכיה בתפקיד, כפל תפקידים אבסורדי לאחרונה ועוד."

"נושאים אלו לא נמצאים בתחום סמכותו של נציב הביקורת על הפרקליטות, האמון על בדיקת התנהלות הפרקליטים במסגרת תפקידם בלבד, מדובר בצבר חמור של אירועים, הגורם לפגיעה חמורה באמון הציבור ודורש בדיקה מערכתית, הנמצאת בליבת תפקידו של מבקר המדינה שרק אתה מסוגל לבצע"

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
18 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
18
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x