xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ח"כ שלמה קרעי ל-DFN: "אהיה נציג הציונות הדתית"

ראש הממשלה נתניהו החליט למנות את חבר הכנסת שלמה קרעי ליו"ר ועדת הבחירות מטעם הליכוד, ולחבר בגוף הבוחר של הרבנים הראשיים לישראל. בתגובה על המינוי אמר. "אשמור על כבודם של הרבנים הראשיים, אדאג לציונות הדתית, אהיה נציג שלהם"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

ראש הממשלה נתניהו החליט למנות את חבר הכנסת ד"ר שלמה קרעי ליו"ר ועדת הבחירות מטעם הליכוד בוועדת הבחירות המרכזית, והוא גם המועמד הבא לתפקיד יו"ר ועדת החוקה בעוד שנה וחצי במידה וח"כ מיקי זוהר יבחר שלא להיכנס לתפקיד.

חה"כ קרעי ימונה גם לחבר קבוע בוועדות הכספים, החוקה, וביקורת המדינה לאורך כל הקדנציה. בנוסף, כאות הערכה לציונות הדתית ולציבור התורני לאומי, החליט רה"מ כי חה"כ קרעי יהיה נציג הליכוד בגוף הבוחר של הרבנים הראשיים לישראל.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לאחר פרסום המינוי: ״חבר הכנסת שלמה קרעי, נציג נוסף של הציונות הדתית לוקח חלק מרכזי בפעילות תנועת הליכוד ובפעילות הפרלמנטרית בכנסת. אני סמוך ובטוח כי יעשה חיל בכל תפקיד שימלא לטובת מדינת ישראל.״

ח״כ ד"ר שלמה קרעי אמר: ״אני מודה לראש הממשלה על האמון הרב שנתן בי כנציג הנגב וכנציג הציונות הדתית בליכוד. אני מתחייב למלא את תפקידיי הפרלמנטריים באמונה ולהיות שליח ציבור נאמן. כנציג הפריפריה והזוגות הצעירים, אמשיך להיאבק בעוולות כלכליות חברתיות ואטול חלק משמעותי במהפך שמוביל הליכוד וראש הממשלה בהפיכת הפריפריה למרכז״.

ל-DFN חדשות אמר ח"כ קרעי בתגובה על המינוי. "אשמור על כבודם של הרבנים הראשיים, אדאג לציונות הדתית, אהיה נציג שלהם"

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x