xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ח"כ קרעי: "לפיד הוא האדם השפל ביותר בפוליטיקה הישראלית חוץ אולי מליברמן"

ח"כ שלמה קרעי על יאיר לפיד: "קופת השרצים שהוא מגן עליה כל כך גדולה עד שהוא מחוייב להמשיך במאבקו הנואל נגד נתניהו, רק כדי שהוא וחבריו יקבלו חסינות מהעיתונות ואף לצערי הרב ממערכות אכיפת החוק"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

חה"כ ד"ר שלמה קרעי, בפוסט חריף בפייסבוק: "רמת הצביעות עולה על גדותיה. אין לי שום עניין עם ח"כ מאיר כהן ואני בוודאי לא אעשה את מה שעושים לנו ללא הפסקה ואחרוץ את דינו בגלל תחקיר עיתונאי."

"אבל אין עיתונאי אחד, אין ערוץ תקשורת אחד, ששייך למרכז שמאל, שלא תוקף אותנו יום וליל על סיקור אוהד, סיגריות, שמפניות ועוד, מבית היוצר של השמאל, הפרקליטות, היועמ"ש והתקשורת. ופתאום? ח"כים מהשמאל, יש עתיד בעיקר, נחשדים בדברים חמורים ביותר לכל הדעות, הטרדות, שיבוש הליכי חקירה, תצהירים כוזבים ושקרים, סיוע במיליוני שקלים במודעות לעיתון מסויים, סגירת או השפעה על סגירת חקירה חמורה למקורבים והתגובות? כמעט דממה."

"מלבד הערוץ ששידר, שום פולו אפ, כמעט שום תגובה. בתחקיר "עובדה" שפורסם השבוע על יו"ר הכנסת המיועד מטעם יש עתיד עלו האשמות חמורות. קיימת לו כמובן חזקת החפות עד לבירור העניין בבית המשפט. אני מקווה מאוד שלא היה כאן נסיון להכניס אדם לתפקיד רם כל כך כדי לשלוט בו באותה הדרך שלכאורה שי ניצן שלט ביועמ"ש."

"אבל בתחקיר הזה היתה גם האשמה חמורה מאוד שמישהו ביחידת 433 סגר את החקירה והורה לא לחקור ללא כל סיבה. המישהו הזה שסגר בעצמו או השפיע על מי שסגר, כנראה גם הדליף מחקירה למיודענו היועץ המשפטי לממשלה וחביריו בפרשה אחרת."

"ועדיין, דממה. חוץ מעיתונאים בודדים ביותר, שהופכים לאמיצים בעל כורחם כי כל השאר שותקים. יתירה מכך, יאיר לפיד ראש המפלגה המושחתת ביותר בישראל, שכל מה שציינתי רלוונטי רק אליה, וזה כנראה רק קצה הקרחון כי אם לא ביבי הרי לא חוקרים בכלל, מתעלם מכל זה, ממשיך בעזות מצח לדבר על מלחמה בשחיתות וניקיון כפיים. האם יאיר לפיד חושב שסיקור אוהד לכאורה יותר חמור מהטרדה? ממסמוס חקירה למען מקורבים? מהדלפות מתוך חקירה לנאשמים עצמם? מזיוף מסמכים? מסיוע של משרדי הממשלה שעמדו בראשם שרי יש עתיד בעשרות מיליוני שקלים לעיתון ספציפי אחד? כל אלו לא חמורים יותר מסיקור אוהד? מחמגשיות? בושה וחרפה!"

"לפיד כפי שאמרתי בעבר, הוא האדם השפל ביותר בפוליטיקה הישראלית. חוץ אולי מליברמן. קופת השרצים שהוא מגן עליה כל כך גדולה עד שהוא מחוייב להמשיך במאבקו הנואל נגד נתניהו רק כדי שהוא וחביריו יקבלו חסינות מהעיתונות ואף לצערי הרב ממערכות אכיפת החוק. כי אם אתה נגד ביבי, אתה מהטובים. כך הוכח פעם אחר פעם אחר פעם. המפלגה הזו יש עתיד, רימתה את אזרחי ישראל שנה וחצי במשך שלוש מערכות בחירות. פעם אחת לגבי מועמד לראשות הממשלה, שחביריה חושבים שהוא רופס, לחיץ, לא מתאים ועוד דברים שמביך אפילו להזכיר."

"פעם שניה לגבי מועמד שהם נלחמו עליו בשיניים לתפקיד הרם של יושב ראש הכנסת, שאם קמצוץ מהדברים שהתגלו בתחקיר עובדה נכון, הרי שזה חמור ביותר. פעם שלישית ומתמשכת לגבי המאבק שלהם בשחיתות. כאשר לאור כל מה שציינתי, ושהוסתר בהקפדה ובסיוע אחרים מהציבור, מראה בדיוק ההיפך."

"לא לעולם חוסן. מי שהגן על חבר מפלגתו ששיקר והגיב כמעט באותה צורה לאחר תחקיר עובדה באומרו "אם כל מה שמצאו זה פוליגרף לא משמעותי מלפני 23 שנים אנחנו כנראה ישרים והגונים".ישרים והגונים? נו באמת. גם התגובה שלך כעת לא תכסה על העובדות שצריך לבדוק לעומק לגבי כל המקרים והחשדות שפורסמו."

"לדוגמה אישית אני לא מצפה ממך אבל לסתום את הפה כלפי כאילו סיקור אוהד, כשאתה וחברי מפלגתך מתבוססים בביצה של גועל נפש, אני כן. החסינות לא תעמוד לכם."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x