xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ח"כ קרעי לחדשות DFN: "לא תהיה ממשלה אם כחול לבן יסכלו את הריבונות, הם יודעים את זה"

ח"כ קרעי אמר לחדשות DFN, כי "אנחנו נעשה הכל כדי שהריבונות תהיה, יש עכשיו נשיא אמריקאי אוהד, וחייבים לנצל את זה, כי מי יודע מה יהיה עוד כמה חודשים אחרי הבחירות בארצות הברית"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

חה"כ שלמה קרעי, "‏אין ריבונות? אין ממשלה." את הדברים אמר בתגובה לנסיונות סיכול הריבונות, כי "מי שחושב שיוכל לסכל מאחורי הקלעים את החלת הריבונות – טועה."

חה"כ שלמה קרעי (ליכוד) הוסיף. כי "זו עמדתי האישית והיא עולה בקנה אחד עם הצורך החיוני בהקמת ממשלת האחדות. לא נוותר על הזדמנות היסטורית רק בגלל שאתם דואגים לספרי ההיסטוריה של אלו שלא מכירים בזכותנו להיות כאן."

ח"כ קרעי אמר לחדשות DFN, כי "לא תהיה ממשלה אם כחול לבן יסכלו את הריבונות, הם יודעים את זה, אנחנו נעשה הכל כדי שהריבונות תהיה, יש עכשיו נשיא אמריקאי אוהד, וחייבים לנצל את זה, כי מי יודע מה יהיה עוד כמה חודשים אחרי הבחירות בארצות הברית."

דברי ח"כ קרעי מגיעים לאחר הדיווח של ברק רביד מחדשות 13, כי נכון לעכשיו אין הסכמה בין גנץ ואשכנזי לבין נתניהו על תכנית סיפוח. נתניהו רוצה מהלך מלא, מנגד גנץ ואשכנזי רוצים בדיוק את ההיפך.

עוד דווח, כי מהדיונים שנערכים בנושא הסיפוח, עולה כי בתאריך ה-1 ביולי לא יוחלט על סיפוח. ואם תתבצע החלת החוק הישראלי על השטחים הכבושים, הוא לא יהיה של 30 אחוז מהגדה המערבית אלא של שטח קטן בהרבה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x