xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ח"כ קטי שטרית ל-DFN: "ימינה מושפעים מהישיבה לצד לפיד וליברמן"

חה"כ קטי שטרית בראיון ל-DFN תוקפת את ימינה ומצהירה: "נתניהו כאן לעוד שנים רבות". לגבי כניסת ימינה לקואליציה אומרת ח"כ שטרית. "אם בימינה יחליטו לבסוף לקחת אחריות ולשנות את דעתם הם יוכלו כמובן להצטרף לממשלה."
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

חברת הכנסת קטי שטרית (הליכוד) בטוחה כי מקומם הטבעי של הימינה בממשלה, אך זו נמנעה עקב משחקי כבוד פנימיים בימינה: "למפלגת ימינה הוצעו הצעות נדיבות ומקומה בממשלה. לצערי, בגלל כיבודים וכסאולוגיה הם בחרו לא להיכנס לקואליציה בתקופה בה העם שבע מבחירות ועומדים לפנינו אתגרי הכלכלה, הריבונות והקורונה."

עוד תוקפת חה"כ שטרית את ימינה: "הם בחרו להאשים את הליכוד במקום לקחת אחריות. בליכוד יש נציגים רבים, ואני ביניהם, שמייצגים את הציבור הדתי לאומי. מוזר לי מאוד שהטענות על "נטישת הציונות הדתית" מגיעה דווקא מאלו שלפני כשנה בחרו לנטוש את הבית היהודי עם חובות עתק לטובת אקזיט פוליטי כושל שצנח מתחת לאחוז החסימה ומנע הקמת ממשלת ימין."

חה"כ שטרית גם מוצאת את הסיבה לכאורה למתקפות מצד ימינה וטוענת כי הישיבה לצד לפיד וליברמן השפיעה עליהם והם בחרו להשתלח במפלגות החרדיות. עם זאת, מבהירה שטרית: "אם בימינה יחליטו לבסוף לקחת אחריות ולשנות את דעתם הם יוכלו כמובן להצטרף לממשלה."

האם יש תסיסה שקטה בליכוד על כך שנותרו מספר ח"כים מאוכזבים מתפקידם?

"בליכוד מבינים שזו לא ממשלת החלומות. התכוונו להקים ממשלת ימין לאומית, אך התוצאות בקלפי לא אפשרו זאת והוקמה ממשלת אחדות פריטטית. הרבה אנשים ראויים וטובים נותרו מחוץ לשולחן הממשלה, אך הבהירו שיבצעו את תפקידם בכנסת בצורה הטובה ביותר למען הציבור."

האם לדעתך הקואליציה תחזיק מעמד במתכונת הנוכחית, או יהיו שינויים בהמשך?

"הממשלה הוקמה בעקבות מצב החירום שהחל פה עם התפרצות הקורונה ומתוך הבנה שאין מקום למערכת בחירות רביעית רצופה. יש לנו משבר כלכלי חשוב לטפל בו וכמובן תקציב להעביר, יש החלת ריבונות ביהודה ושומרון ובקעת הירדן על הפרק ועוד לא סיימנו עם הקורונה." בנוסף אומרת חה"כ שטרית. כי "יש נושאים שנויים במחלוקת בין חלקי הקואליציה, אבל כרגע האתגרים וגם הרצון להנמיך את גובה הלהבות בעקבות הבחירות מחברים את כולנו. עכשיו זה הזמן לשלב ידיים למען המדינה."

גנץ יהיה ראש הממשלה בעוד שנה וחצי?

"ראש הממשלה מכבד הסכמים ולגנץ יש שנה וחצי ללמוד מהטוב ביותר."

מי את רואה יורש את מקומו של נתניהו?

"אני מאמינה שנתניהו איתנו כאן לעוד שנים רבות והוא ימשיך להוביל את ישראל קדימה."

בנוגע ליורש אומרת חה"כ שטרית. כי "הנבואה ניתנה לשוטים."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x