xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ח"כ עוזי דיין בראיון ל-DFN: גנץ ראוי להיות ראש ממשלה? "זה ההסכם"

ח"כ האלוף במיל' עוזי דיין בראיון ל-DFN מספר על תכנית המאה, המאבק בקורונה ומגן על חברו צחי הנגבי
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

עוזי דיין הינו חבר כנסת מטעם סיעת הליכוד, בעברו היה סגן הרמטכ"ל, ראש המל"ל וגם יו"ר מפעל הפיס, לעוזי דיין (72) קשרי משפחה ענפים. הוא נולד בעפולה לזוהר ומימי. סבו הוא חבר הכנסת לשעבר שמואל דיין ודודו שר הביטחון משה דיין. בני דודיו הם יעל ואסי דיין וגם העיתונאי והיוצר יהונתן גפן. דיין נשוי לתמר ואב לשלושה.

בשבוע שעבר היה ח"כ דיין בבידוד עקב חשיפה לחולה מאומת, כעת הוא מספר את הסיפור: "ישבתי אצל הרואה חשבון שלי שהתגלה כחולה קורונה, ולמרות שהיינו בריחוק ועם מסכות נאלצתי להיכנס לבידוד, כעבור זמן מה משרד הבריאות התקשרו אלי לברר אם הייתי בסביבתו והודעתי להם שכן" בעקבות תלונות על המחסור בבדיקות ממשיך לספר דיין: "בלי פרוטקציות באותו יום קיבלתי בדיקה" דיין מתבדח כי " את מנהרות החיזבאללה לא בדקו באותה אגרסיביות כמו את מנהרות האף עם המטוש" ולאחר מספר ימים קיבל תשובה שלילית "שהיא הדבר הכי חיובי מאז שאשתי הסכימה להצעת הנישואין" הוא צוחק.

מה דעתך על תוכנית טראמפ?

יש כאן הזדמנות גדולה מאוד לכך שסוף סוף יהיה לנו גבול מזרחי בר הגנה, כמו שהיה לנו בדרום ובצפון שבמצב ביטחוני טוב, עכשיו נשאר רק הגבול המזרחי. בנוסף, יש כאן ביסוס של ההתיישבות הישראלית ביו"ש והזדמנות לתוכנית שמכירה בנרטיב הישראלי. ומכיוון שזו התוכנית הכי טובה שהפלסטינים יוכלו לקבל, נוכל לעשות זאת גם אם יסרבו.

עוד מוסיף דיין "בהתחלה כולם חששו מה הפלסטינים יגידו ומה הירדנים יגידו, הדבר היחיד שצריך להתחשב בו זה העמדה האמריקאית ולדעתי אפשר ליישם את התוכנית"

זה תלוי רק בהסכמה אמריקאית?

אנחנו הקמנו מדינה בלי הסכמה אמריקאית, החלנו ריבונות בגולן בלי הסכמה אמריקאית, אבל צריך לעשות את זה בצורה טובה, לא עם מתח בין ישראל לארצות הברית. לדעתי צריך להחיל ריבונות בבקעת הירדן תחילה גם אם לא תהיה הסכמה.

כזכור, הממשלה הינה פריטטית וצריכה את הסכמת שני הצדדים, ולמרות שלפי ההסכם הקואליציוני הליכוד לא מחויבים לגנץ בנושא הריבונות עדיין יש גורמים בליכוד שרוצים לדעת את דעתו, מבחינת ח"כ דיין זה לא רלוונטי, לדבריו "גנץ לא מחליט בעניין הזה בגלל ההסכם" אך הוא לא חושש. לטענתו, יש רוב בציבור וגם בכנסת ללא כחול לבן.

"לדעתי אפשר ליישם את התכנית" (צילום: יח"צ)

"צריך לחשוף את ההקלטות"

לאחרונה עולים יותר ויותר קולות מטעם אנשי ליכוד שמפקפקים באמינותו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט וטוענים כי הוא לא אמין ולא ראוי להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה.

ח"כ דיין מדגיש כי יש דבר שחייב לקרות על מנת שיהיה לו אמון מלא במנדלבליט "צריך לחשוף את ההקלטות של היועמ"ש, כל עוד זה לא נעשה הוא מאבד את אמון הציבור.

מה דעתך על כתבי האישום של ראש הממשלה?

אנחנו מדינת חוק, אני לא יודע לומר אם יש אמת בכתבי האישום, נתניהו כרגע עומד למשפט וכל עוד המשפט לא הוכרע, יש לו את חזקת החפות. יש לי סימני שאלה קשים לגבי כתבי האישום, אבל אין את ההקלטות של מנדלבליט ולכן אין אמון מלא, אך כמו שלנתניהו עומדת חזקת החפות גם למנדלבליט עומדת חזקת החפות.

בשבוע שעבר העלה בצלאל סמוטריץ' הצעת חוק להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית נגד ניגודי עניינים של שופטי העליון, הצעה אשר עוררה סערה בקרב תומכי הליכוד לאחר שהליכוד לא תמך בה עקב עלייתה מהאופוזיציה, לבסוף החליט הליכוד להצביע בעד אך רבים מחברי הכנסת נעדרו וכך ההצעה נפלה, לא לפני שעוררה סדקים בין מפלגות הקואליציה.

מדוע הפלתם את הצעת החוק של סמוטריץ בשבוע שעבר?

אני הייתי בבידוד וכך גם אמיר אוחנה ולכן לא יכלנו להצביע אבל ברור שבית המשפט לא חסין מביקורת ולא חסין מבדיקה, זה לא סוד שהליכוד לא אוהב שהאופוזיציה מנסה להכתיב. ודאי שצריך לחקור את הענין הזה אך צריך להחליט באיזו דרך. במקרה הזה זה עלה על ידי האופוזיציה וצריך לבדוק מה המניעים שלהם.

האם הממשלה תחזיק עד סוף הקדנציה?

אני לא יודע, ברור שהממשלה הזו היא לא גן של שושנים ויש דברים שצריכים להשתפר. אנחנו לאט לאט לומדים לחיות יותר טוב אחד עם השני וגם אם יש משבר אנחנו צולחים אותו. נקווה שזה ימשיך כך כי בחירות זו האופציה הכי גרועה.

גנץ ראוי להיות ראש ממשלה בעוד קצת יותר משנה?

זה ההסכם וצריך לעמוד בו גם אם לא אוהבים אותו

יש לו את הכישורים להיות ראש ממשלה?

התשובה שלי הייתה ברורה

גנץ ראוי להיות ראש ממשלה? זה ההסכם (צילום: יח"צ)

"ישראל מנהלת את המאבק בקורונה בצורה סבירה"

לח"כ עוזי דיין ברור שישראל נמצאת במקום טוב מבחינת ניהול המגפה, לדבריו זהו מאבק גלובלי ונכנסנו אליו ללא ניסיון. צריך ללמוד הכל תוך כדי המאבק שנוגע בכל תחומי החיים וזה לא פשוט.

עם זאת, ברור לדיין כי ישראל נמצאת במקום טוב מבחינת ניהול המשבר: "אני חושב שישראל מנהלת אותו בצורה סבירה, יש דברים שהם פחות טובים וצריך ללמוד מהם, ובעיקר תמיד צריך לחשוב שני צעדים קדימה, שכולם לחצו לפתוח עוד דברים ועוד מקומות והעמדה שלי הייתה הרבה יותר שמרנית, ואז חשבתי לעצמי אם כולם אומרים אולי אני טועה?! התברר שלא."

מה דעתך על הקריאות להעביר את ניהול המגיפה למערכת הביטחון?

לאף אחד אין ניסיון בניהול משבר מהסוג הזה. פיקוד העורף עסק אי פעם בלחלק מזון בבני ברק? אתה חושב שפיקוד העורף כן מנוסה בזה? הוא לא מנוסה בזה. כן יש יתרונות, יש הירככיה, יש חיילים, יש סדר פיקוד אבל זה לא שהצבא יודע לפעול יותר טוב בדברים האלה.

"ישראל היא מדינה שניתן לסגור בה דברים וגם אם יש על זה ויכוחים אפשר לייצר סגר" אומר ח"כ דיין "אולם הבעיה היותר קשה היא האי ביטחון שיש לאזרחים, לאנשים אין בטחון תזונתי והם נהיו עניים." דיין מציין כי ישראל היא מדינה עשירה באופן כללי והתחילה את המשבר בצורה טובה מבחינה כלכלית. ולכן למרות המשבר יש אמון בכלכלה הישראלית

לטענת דיין צריך להשתחרר מהבירוקרטיות ונותן כדוגמה את עניין איכוני השב"כ: "בניגוד לאנשים אחרים, אני חשבתי כבר לפני שבועיים שצריך להפסיק להתווכח על השאלה אם זה פוגע בדמוקרטיה או לא ופשוט להתחיל להשתמש ואכן כעבור יומיים השתנתה הגישה והעברנו את החוק

בנוגע לאבטלה הגבוהה דיין מוסיף: "אנחנו עכשיו על 20 וקצת אחוזי אבטלה והיינו כבר ברמה של ארבעה אחוזים בערך שזה מהמקומות עם האחוז אבטלה הנמוכה בעולם ולזה אנחנו צריכים לחזור.

"ימינה טעו שנשארו בחוץ, אין הצדקה למפלגה מגזרית"

שבוע שעבר התפרסם סקר שאומר שרוב הציבור סומך דווקא על בנט להוביל את המלחמה בקורונה, מה דעתך על תוצאות הסקר? למה הוא נשאר מחוץ לממשלה?

"לא אנחנו השארנו את ימינה מחוץ לממשלה" מבהיר דיין. ומסביר: "הם היו עסוקים מידי בשאלה מי יקבל איזה תפקיד." דיין מציין לשבח את אנשי ימינה שהיו שרים טובים והוא מצר על כך שאינם חברים בממשלה. אם זאת הוא חושב כי רובצת עליהם אחריות כבדה כי אם היו מחזקים את גוש הימין מצבנו היה יותר טוב.

יש מקום למפלגה מגזרית?

לאורך זמן אין הצדקה למפלגות קטנות ומגזריות, אבל זו דמוקרטיה ואנשים מצביעים לפי מה שהם רוצים להצביע ולא לפי מה שאני חושב. זכותם של אנשים להעמיד עצמם לבחירה וזכותם של אנשים להצביע להם.

"הערך החשוב הוא ניצחון"

בימים אלה מקדם ח"כ דיין יחד עם חברי כנסת רבים מהמשכן את חוק עיטור פציעה הקרבית שיזם ח"כ אופיר סופר (ימינה) וקיים לגביו קונצנזוס רחב וצפוי לעבור בכנסת. דיין, בעצמו נכה צה"ל גם הקים את השדולה למען נכי צה"ל בכנסת.

ח"כ עוזי דיין כקצין בצבא (צילום: יח"צ)
ח"כ עוזי דיין כקצין בצבא (צילום: יח"צ)

"אני חושב שיש ערך שאנחנו לקדש וזה הניצחון בצבא שצריך להיות בראש סולם הערכים" מסביר דיין. והזכות הראשונה של הפרט הוא לחיות.

בגלל הערך הזה ובגלל התרומה שלהם צריך להבליט ולתעדף את הלוחמים, הלוחמים הם אלה שמביאים את הניצחון, לא לוחמי הסייבר שכבודם במקומם מונח. לכן הקמתי את השדולה בכנסת של נכי צה"ל והצטרפתי לעשיה בתחום שלא חשבתי עליו לפני, ובאותה הזדמנות נסגר מעגל: "אני נתתי לאופיר סופר (ח"כ מימינה שמזוהה עם נושא נפגעי צה"ל ופועל עם דיין; ע"כ) צל"ש על הלחימה שלו בקבר יוסף כשאני הייתי אלוף פיקוד"

מה חשבת על אמירתו של צחי הנגבי "זה חרטא שאין לאנשים מה לאכול"?

"זו אמירה אומללה, אני מכיר את צחי הנגבי ויודע מה הוא התכוון להגיד. הוא לא אמר את זה מהתנשאות. הוא הלך לתכנית שרק מחפשת להעמיד אותך בפינה ולהשמיץ את הימין ובמקרה הזה הם הצליחו."

"אני מניח שהוא התכוון להגיד שלא כולם מתים פה ברחובות, והוא נפל בלשונו במקום שמעורר פחד אצל אנשים. טוב שהוא התנצל עליה, להמשיך לדוש בנושא לא יעשה יותר טוב אך למדנו מכאן להיות זהירים בהתבטאויות רגישות"

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x