xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ח"כ סמי אבו שחאדה נדבק בנגיף הקורונה

הלילה נודע לח"כ סמי אבו שחאדה מהרשימה המשותפת שנבדק לקורונה - כי התוצאה חיובית והוא נושא את הנגיף. "על כולנו להפנים שהמערכה עדיין לא הסתיימה", כתב אבו שחאדה בטוויטר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

ח"כ סמי אבו שחאדה (בל"ד, הרשימה המשותפת) הודיע לפני זמן קצר כי הוא קיבל את תוצאות בדיקת הקורונה שנערכה לו ולפיה הוא נמצא חיובי.

שחאדה כתב ברשת החברתית טוויטר: "קיבלתי לפני דקות ספורות את תוצאת בדיקת הקורונה שעשיתי היום – התוצאה חיובית. אני פונה לכל מי שהיה בסביבה הקרובה שלי בבקשה להיכנס לבידוד ולערוך בדיקה. אני מבקש מכולם להקפיד על הוראות משרד הבריאות, על כולנו להפנים שהמערכה עדיין לא הסתיימה. הוירוס קיים עדיין בינינו והחזרה כביכול לשגרה עוזרת לוירוס להתפשט בצורה גדולה ומהירה. מאחל המון בריאות לכולנו".

יצויין, כי אבו שחאדה שהה בימים האחרונים במשכן הכנסת לא מעט זמן, בין היתר ביקר כמובן במליאה, בוועדות ועוד. ככל הנראה בעקבות הידבקותו של שחאדה ידרשו חברי כנסת רבים להיכנס לבידוד לאחר ששהו בקרבתו בימים האחרונים במשכן הכנסת.

על פי פרסומו של העיתונאי ארי קלמן, לשכתו של שחאדה ממוקמת לצד לשכת השר דרעי ומול לשכת חבר הכנסת אייכלר, במליאה הוא יושב ממש קרוב לאביגדור ליברמן.

העיתונאית יערה שפירא פרסמה כי "בעקבות ההידבקות של אבו שחאדה, היועצים הפרלמנטריים רוצים לדרוש ממנכ"ל הכנסת להקים מתחם דרייב אין לבדיקות קורונה במשכן".

מטעם דוברות הכנסת נמסר: "ח"כ סמי אבו שחאדה הודיע הלילה (בין רביעי לחמישי) לקצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, כי לאחר בדיקת קורונה שביצע אמש נמצאו תוצאותיו חיוביות לנגיף. בהתייעצות שקיים הקצין עם מנכ"ל הכנסת, מר אלברט סחרוביץ' וראש הסגל של יו"ר הכנסת הגב' לילך שלי, הוחלט על קיומה של ישיבת הערכת מצב של הגורמים המקצועיים בכנסת מחר בבוקר וכן על התייעצות שתערך עם הגורמים האחראיים במשרד הבריאות על מנת לבחון את הפעולות הנדרשות".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x