xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ח"כ סמוטריץ ל-DFN: "הקואליציה של החרדים בחרה במיכאלי שבזה לקודשי ישראל"

בצלאל סמוטריץ תקף הערב את הקואליציה שבחרה במירב מיכאלי (העבודה) לחברה הועדה למינוי דיינים, ואמר ל-DFN: "קואליציה של החרדים בחרה במיכאלי שקידשה מלחמה על היהדות האורתודוקסית"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

בצלאל סמוטריץ תקף הערב את הקואליציה שבחרה במירב מיכאלי (העבודה) לחברה הועדה למינוי דיינים, ואמר ל-DFN: "קואליציה של החרדים בחרה במיכאלי שקידשה מלחמה על היהדות האורתודוקסית."

ח"כ סמוטריץ הגיב נגד בחירת מירב מיכאלי לחברה בוועדה למינוי דיינים על חשבונה של חברת מפלגתו איילת שקד: "תקציב לישיבות עוד אין, החרדים סובלים מאפליה קשה וסגרים, ועכשיו הקואליציה של החרדים מכרה את הוועדה למינוי דיינים למירב מיכאלי, שבזה לקודשי ישראל, וקידשה מלחמה נגד היהדות האורתודוכסית והרבנות. מזל שהחרדים בקואליציה" כך תקף סמוטריץ

כזכור לאחר סיום ספירת הקולות, הכריז יו"ר הכנסת יריב לוין במליאה על תוצאות ההצבעה לבחירת נציגי הכנסת לוועדות בחירה ומינוי של נושאי משרה שיפוטית. הצביעו 119 חברי כנסת, קול אחד נפסל. חברי הכנסת צביקה האוזר ואסנת מארק נבחרו לכהן בוועדה לבחירת שופטים. חברי הכנסת ישראל אייכלר ומירב מיכאלי נבחרו לוועדה למינוי דיינים.

תוצאות ההצבעה לוועדה לבחירת שופטים: ח"כ צבי האוזר – 67. ח"כ אסנת הילה מארק – 56. ח"כ איילת שקד – 43. ח"כ קארין אלהרר – 47

הוועדה לבחירת דיינים בחרה כמעט פה אחד את ח"כ ישראל אייכלר עם – 83. חה"כ מרב מיכאלי – 66. חה"כ אילת שקד – 65.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x