xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ח"כ יצחק פינדרוס ל-DFN: "לא נפקיר את תושבי ביתר"

ח"כ פינדרוס הגיע לעיר ביתר שנמצאת בסגר עקב מספר גבוה של חולי קורונה בעיר, והרגיע את התושבים, הוא אמר ל-DFN: "אנחנו עוקבים מה הולך בעיר, לא נפקיר את התושבים"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ח"כ יצחק פינדרוס בביקור בביתר
ח"כ יצחק פינדרוס בביקור בביתר

ח"כ פינדרוס הגיע לעיר ביתר שנמצאת בסגר עקב מספר גבוה של חולי קורונה בעיר, והרגיע את התושבים שנמצאים בחוסר וודאות, ואמר כי "אנחנו עוקבים מה הולך בעיר, לא נפקיר את תושבי העיר, אנחנו נעקוב אחרי המצב"

כזכור ועדת השרים לעניין אזור מוגבל החליטה לאשר למפקד הצבאי של אזור יהודה ושומרון להכריז על השטח המוניציפאלי של ביתר עילית כשטח מוגבל ל-7 ימים החל מיום 8.7 בשעה 8:00 בבוקר עד ליום ד' 15.7 בשעה 8:00 בבוקר. בהמשך תחילת הסגר נדחה לשעה 13:00 כדי לתת לתושבים זמן להתארגן.

ח"כ פינדרוס יחד עם ח"כ טסלר בסיור בעיר ביתר

חבר הכנסת פינדרוס הגיע לעיר יחד עם חבר הכנסת יעקב טסלר, יו"ר הועדה לפניות הציבור, ונפגש עם ראש העיר וחברי מועצה, וראשי הצבא, פינדרוס דיבר עם תושבים במקום ואמר להם כי "אנחנו חברי הכנסת החרדים נמצאים עם היד על הדופק ולא ניתן שיהפכו את העיר לקורבן ציבור".

ח"כ פינדרוס עצמו אמר לפני מספר שבועות כי הוא נמצא בכנסת בשביל הציבור שבחר בו. פינדרוס אמר "יש ליהדות התורה ייחודיות שאין לה אח ורע בעולם. הרי כל ח"כ מן השורה קם בבוקר ומחפש לייצר לעצמו כותרת, אחרת הוא לא ייבחר בבחירות הבאות. אז בשבילו להתעסק עם תקנה שולית שתשפיע על האזרח בקופת חולים או בבנק? למה הוא צריך את זה? זה לא מדבר אליו. כי הם נבחרים בפריימריז, בגיוס המונים. אבל לחברי הכנסת של יהדות התורה אין את הצורך בזה ולכן בשונה מהח"כים האחרים, הם פנויים להתעסק באמת במה שמעניין את האזרח."

"חבר כנסת מיהדות התורה רואה צורך להתעסק עם סעיפים ותתי סעיפים השייכים לחיי היום יום של האזרח, כי הוא לא שואל את עצמו איזו כותרת זה יביא לי. זאת הסיבה שכשלוקחים את הסיעה שלנו וחמישה מתוכם נמצאים בתפקידים מלאים, אין שום דרך שהם יוכלו באמת לשבת על כל סעיף וכל חוק. לכן לא מספיק ח"כ אחד שייכנס אלא להכניס כמה שיותר. כדי שיהיה עוד כוח עבודה בזירה הפרלמנטרית".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x