xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ח"כ בוסו ל-DFN: "אני אלחם בשביל כל אחד כאילו הוא הילד שלי"

ח"כ אוריאל בוסו אמר ל-DFN לאחר החלטת השר כץ לאשר 'הקמת רשת לביטחון תזונתי לשכבות החלשות': "אנחנו מפלגה חברתית שנלחמת בשביל החלשים, אני מודה לשר דרעי שהוביל את המהלך"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

השר אריה דרעי מברך על התכנית הכלכלית למען הקמת רשת לביטחון תזונתי לשכבות המוחלשות. השר דרעי אמר הערב (יום ג׳): ״במשבר הכלכלי, השכבות המוחלשות סובלות יותר מכולם. אני מתחייב כי לא נשאיר מאחור אף משפחה מוחלשת. חובתנו לדאוג למוחלשים יותר מכולם בתקופה זאת״

ח"כ אוריאל בוסו אמר ל-DFN: "את ההישגים שלנו כולם רואים, הבטחנו להילחם למען החלשים ואנחנו מקיימים, אנחנו מקדמים דברים בשביל 'השקופים', אני אלחם בשביל כל אחד כאילו הוא הילד שלי, הגיע הזמן שפקידי האוצר יסתכלו למוחלשים בעיניים ויאשרו את התוכנית הזאת, מפלגה חברתית שחרטה על דיגלה את העזרה לחלשים תלחם גם כחברה וכחלק מהקואליציה בכל מי שינסה לטרפד את ביטחונם של השקופים."

ח" אוריאל בוסו בנאום בכנסת

עוד אמר בוסו: "התכנית הזו הינה פיקוח נפש, הרשויות יעניקו את הסלים והמענקים לאותם מוחלשים ע"פ הקריטריונים אותם הציג השר דרעי, פקידי האוצר חייבים להביא את התכנית הזו ליישום, מאות אלפי שקופים ומוחלשים מחכים לקרן הזו אשר תסייע ותיתן להם בטחון כלכלי בימים קשים אלו."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
16 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
16
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x