xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ח"כ ארבל לDFN "כבוד האדם חשוב יותר מכל דבר אחר, לא צריך להשפיל אנשים"

ח"כ ארבל מסיעת ש"ס אומר לאתר DFN: "כבוד האדם חשוב יותר מכל דבר אחר, לא צריך להשפיל אנשים שלא מסכנים את הסביבה, אין סיבה להכניס בדיון להארכת מעצר אדם עם אזיקים ברגליים, במיוחד שבג"צ פסק נגד ההליך הזה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

הבוקר ביקר ח"כ משה ארבל בהארכת מעצר בבית המשפט בפתח תקווה, ושם גילה כי בניגוד להחלטת בג"צ, אסיר הובא לדיון כשהוא אזוק ברגליו.

ח"כ ארבל פנה לשופט לגבי אי ציות לפסקת בג"צ, והשופט הורה לשחרר את רגלי העציר מאזיקים.

ח״כ משה ארבל אמר לאחר מכן כי: ״בביקור פתע שקיימתי באולם ביהמ״ש מצאתי שוב הפרה של סעיף 9א לחוק סדר הדין הפלילי ושל פסיקת בג״צ. פניתי לשופט ובעקבות כך ניתנה החלטה שיפוטית להסיר לאלתר את האזיקים. בכוונתי להמשיך ולעקוב אחר הנושא הנוגע בליבת זכויות האדם באשר הוא אדם״.

ג'וש בריינר כתב משטרה של עיתון הארץ צייץ בחשבון הטוויטר שלו. "ח"כ משה ארבל מש"ס. החליט להגיע במפתיע אתמול לדיון מעצר בביהמ"ש בפ"ת. ראה את הנאשם כבול באזיקים, בניגוד לפסיקה. העיר לשופט: "אני לא קשור לתיק, למה העצור אזוק ברגליו". בום. הלם. השופט ארז מלמד דורש תשובות. שב"ס נבוכים. "היה בלבול בלה בלה". האזיק מוסר. כן ירבו ארבלים".

כזכור בועדת הפנים והגנת הסביבה ב-22 ביוני בנושא: "השארת עצורים כבולים ברגליהם גם בעת הדיון בבית המשפט".

הוועדה קבעה כי "התנהלות זו מהווה השפלה וביזוי של העצור ופגיעה חמורה בכבודו של האדם, הוועדה מצפה משירות בתי הסוהר והמשטרה לפעול בהתאם להוראות החוק ולא להשתמש בטיעונים של קשיים לוגיסטיים הקשורים למבנה כזה או אחר של בית המשפט."

עוד נכתב בהחלטת הוועדה. כי "הוועדה תמשיך לשמש פה לאותם אנשים שזקוקים להגנה על כבודם וזכויותיהם הבסיסיות ותקיים מעקב אחר התנהלות הגורמים בסוגיה זו."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x