xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ח"כ אייכלר ל-DFN: "למה השוטרים לא הולכים לתת קנסות במועדונים, נראה אותם גיבורים"

ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) פנה ליו"ר ועדת חוקה יעקב אשר וליו"ר ש"ס אריה דרעי. ודרש "לא להעלות את קנס המסכות ליותר מ-250 שקלים. לטענת אייכלר "השוטרים נוקמים בחרדים". המשטרה בתגובה: "צר לנו כי ישנם גורמים בלתי אחראים המפיצים מידע שאינו מדוייק"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

ח"כ אייכלר אומר כי "השוטרים נוקמים בחרדים, הם מפחדים מאזרחים אלימים ולא מחרדים חלשים" ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) פנה ליו"ר ועדת חוקה יעקב אשר וליו"ר ש"ס אריה דרעי. ודרש "לא להעלות את קנס המסכות ליותר מ-250 שקלים. לטענת אייכלר "השוטרים נוקמים בחרדים".

"בגלל האכיפה הסלקטיבית, הוכח שרוב יחסי של הנקנסים הם חרדים" אומר אייכלר. "כל שוטר ששמע בתקשורת שמישהו קרא להם נאצים, מצא מקום להתנקם בכל מי שנראה כחרדי". לכן דורש אייכלר מועדת חוקה לא לתמוך בהעלאת קנס על מסיכה, ליותר ממאתיים חמישים ש"ח לכל היותר.

אייכלר אמר לחדשות DFN: "זעקת החרדים הגיעה עד השמים, כל יום אני שומע עוד ועוד תלונות על אכיפה סלקטיבית, למה השוטרים לא הולכים לתת קנסות במועדונים, נראה אותם גיבורים". אייכלר אומר כי הוא החליט לא להרפות בנושא, "אני אלחם בכל הכוח העומד לרשותי נגד אכיפה סלקטיבית".

מהמשטרה נמסר: מדינת ישראל מתמודדת עם מגיפה שמפילה חללים רבים ומשביתה את חיי השיגרה ומשנה סידרי עולם במגזר החרדי. מדובר בתקופה מהקשות שהציבור העולמי ידע מאז המגפות שהתרחשו לפני כ- 100 שנה.

מדינת ישראל נכנסה לארוע כאשר המידע הקיים בעולם על התנהגות הנגיף ודרך ההתנהגות מולה הם עלומות ביותר. במדינה מתוקנת שלטונות הבריאות קרי משרד הבריאות הוא זה שקובע את התחום הרפואי, הוא זה שקובע או לפחות ממליץ למנהיגי המדינה על הדרכים להלחם בנגיף הקטלני, ובמידה ומקבלי ההחלטות מבקשים או דורשים אכיפה המשטרה היא זו שמכוח תפקידה החוקי צריכה להוציא את זה לפועל.

המשטרה כאמור כפופה להוראות משרד הבריאות ובהתאם לדרישות הבריאותיות כל נעשית האכיפה. אולם לפני הכל שוטרי משטרת ישראל בהנחייה ברורה עוסקים בראש ובראשונה בהסברה על מנת לשכנע את הציבור בחשיבותן של ההוראות מצילות החיים, והאכיפה ומתן הדו"חות הן רק בסופו של דבר.

מטבע הדברים אכיפה מתחילה במקומות בהם ישנה תחלואה גדולה ומשם האכיפה מתפרסת לכלל המקומות בהם היא מזערית עד לא קיימת בכלל. בפריסת התחלואה בחודשים האחרונים ובמה שמתרחש בשבועיים האחרונים ישנם מספר מוקדים שבהם הנגיף שוב 'הרים ראש' בערים חילוניות וערים חרדיות כאחד. השוטרים מבצעים את ההסברה והאכיפה ללא כל בררנות בין האוכלוסיות השונות, ובמידה ומתרחשות תקלות באכיפה ויכולות להתרחש כאלה, אנו מצרים על כך.

חשוב לציין כי מתחילת הקורונה בסביבות פורים המשטרה נתנה קרוב ל-100.000 דוחות שונים מיעוטם ניתנו לציבור החרדי. צר לנו כי ישנם גורמים בלתי אחראים המפיצים מידע שאינו מדוייק ללא שטרחו לבדוק ולו נתון אמת אחד. במידה והיו עושים זאת היו יודעים כי האכיפה במגזר החרדי היא מהנמוכות ביותר.

ככלל, אנו רואים בציבור החרדי ניסיונות להקפיד כמה שניתן על הוראות משרד הבריאות בהבנה כי הן מצילות חיים ועל כך מגיע לו 'יישר כח'.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x