xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ח"כ אייכלר: לנתניהו ולגנץ לא כדאי ללכת לבחירות עכשיו"

ח"כ אייכלר על הוויכוחים בין הליכוד לכחול לבן. "יש מחלוקות בין המפלגות אבל בסוף הם יסתדרו ויבינו שאם לא יהיו תלויים זה בזה הם יהיו תלויים זה לצד זה."
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ח"כ ישראל אייכלר (צילום ערוץ הכנסת)
ח"כ ישראל אייכלר (צילום ערוץ הכנסת)

ח"כ ישראל אייכלר מסיעת יהדות התורה אמר הבוקר ברדיו קול ברמה: כי "גם לנתניהו וגם לכחול לבן לא כדאי ללכת עכשיו לבחירות. יש מחלוקות בין המפלגות אבל בסוף הם יסתדרו ויבינו שאם לא יהיו תלויים זה בזה הם יהיו תלויים זה לצד זה."

על החוק להורדת אחוז החסימה אותו הגיש, אמר "הטירוף של ליברמן להעלות את אחוז החסימה יצר מפלגה לאומית פלסטינית גדולה ושרפה מאות אלפי קולות בימין והקשה להקים ממשלה. צריך להוריד את אחוז החסימה לאחוז וחצי. זה בערך שבעים אלף איש. לא מגיע לשבעים – שמונים אלף איש לקבל ביטוי? הם יכולים רק להועיל לכל ממשלה בלי בחירות חוזרות ונשנות."

על החלת הריבונות אומר אייכלר: "כל הנושא של הריבונות הוא בלתי נודע. אף אחד לא יודע מה כוללת התוכנית בדיוק ומה הן המפות. קודם כל ממשל טראמפ צריך להחליט, על מה בדיוק מדברת התכנית. מדובר בכל יו"ש או רק בקעת הירדן. גם ביבי וגנץ לא יודעים עדיין על מה מדובר."

על מצב הערים החרדיות בכל הנוגע להטלת סגר על שכונות מסויימות עקב הידבקות בנגיף הקורונה, אייכלר מחה על הפגיעה ברבבות חפים מקורונה, שנגרם להם עוול מהסגר שהוטל על שכונות חרדיות בלבד. "אסור להפוך את החרדים כשעיר לתקשורת".

"הנסיון הוכיח כי לאחר פתיחת הסגר בבני ברק, סימנו כל בנין שיש בו ריבוי חולי קורונה והזהירו במודעות על כללי הבידוד והזהירות הנדרשים. החולים יצאו למלוניות וכך הופסקה שרשרת ההדבקה. יש לפתוח שוב את המלוניות שנסגרו ולפנות את החולים בהסכמה בלבד. זה יחסוך כסף רב לבתי החולים. זה מה שהפסיק בגל הראשון את גל ההדבקות בשכונות ה"אדומות" ורק זה יפסיק את הגל השני."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x