xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ח"כ אייכלר: "אלו שרוצים להפעיל אוטובוסים בשבת, הופכים את העובדים לעבדים"

ח"כ הרב ישראל אייכלר על הפלת החוק להפעלת תחבורה ציבורית בשבת. "תחבורה ציבורית בשבת היא אסון דווקא עבור אלו שאינם שומרי שבת. מה נשאר ליהודי כזה מהאווירה השבתית? השקט שבחוץ, המנוחה, העובדים הופכים לעובדים"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

הרב אייכלר אמר כי "אלו שרוצים להפעיל אוטובוסים וקניונים בשבת הופכים את העובדים שלהם לעבדים שלא זכו למתנת השבת. העשירים ועובדי המגזר הציבורי השובתים בשבת יוצאים לשופינג ולטיולים ובכך גוזלים את זכות מנוחת השבת של השכירים החלשים העובדים בשבת כעבדים." אייכלר ציטט את הפסוק מהתורה: "למען ינוח עבדך ואמתך כמוך".

כזכור היום נפלה הצעת החוק לתחבורה ציבורית בשבת של ח״כ זנדברג (מרצ) שאמרה: "לא ייתכן שאזרחי ישראל יהיו בעוצר יום בשבוע, תחבורה ציבורית היא זכות יסוד בסיסית. כחול לבן צריכים לגדל עמוד שדרה"

ההצעה נפלה ברוב של 53 מול 26. ח״כ זנדברג אמרה בדיון: ״תחבורה ציבורית בשבת היא צורך בסיסי וחיוני. זה צודק מבחינה סביבתית, מבחינה חברתית, מבחינה כלכלית ומציל חיי אדם. זה יפחית את הפקקים ואת תאונות הדרכים, זה ייתן מענה למי שידו אינה משגת. לא ייתכן שרק בגלל כפייה דתית וצביעות אזרחי המדינה יהיו בעוצר יום בשבוע״.

ח״כ זנדברג תקפה את כחול לבן: ״אתם יודעים שכל מה שאני אומרת נכון. עובדה, זו הייתה אחת מהבטחות הבחירות המרכזיות שלכם. הבטחתם להשפיע מבפנים, תגדלו עמוד שדרה״.

זנדברג תקפה גם את שרת התחבורה: ״תחבורה ציבורית היא דבר חיוני. לא ייתכן ששרת התחבורה תתנגד לתחבורה ציבורית, זה כמו שר בריאות שיתנגד לבניית בית חולים״.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x