xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ח"כ אזולאי: "הפגנה כמו שהתקיימה בת"א לא הייתה מתקיימת בציבור החרדי"

ח"כ ינון אזולאי אמר אתמול בערוץ 20 כי "הציבור החרדי הוא ציבור ממושמע והרבנים לא היו מאשרים קיומה של הפגנה רבת משתתפים"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

חה"כ אזולאי התייחס למקרה במוצאי שבת בהפגנה בירושלים ואמר: "השוטר שהיכה את המפגין הוא עבריין. לאזרח ישנה הזכות לשאול את השוטר מדוע הוא אינו חובש מסכה, המשטרה צריכה להתנהג באיפוק ולעשות חשבון נפש עם עצמה"

עוד הוסיף חבר הכנסת ינון אזולאי: "אני וחברי חה"כ משה ארבל ביקרנו בבתי המשפט בראשל"צ ובירושלים, כחלק מהמעקב שלנו אחר יישום החוק האוסר אזיקת אסירים ועצירים באולם בית המשפט יש לציין לטובה את השב"ס שהקפידו על הנהלים, אך מאידך במשטרת ישראל ממשיכים לעבור על החוק ולצערי, היה אסיר שהובל אזוק במסדרונות בית המשפט עד לאולם בית המשפט, לשאלת ח"כ ארבל מדוע הוא מובל אזוק הוא נענה ע"י השוטר במשפט "תתקדם על החיים שלך".

אזולאי סיפר כי שבוע שעבר ביום חמישי הוא שוחח עם ח"כ אמיר אוחנה השר לבט"פ, ואמר כי, "זו היתה שיחה נעימה ומועילה, השר הביע אמפטיה לציבור החרדי ומיד לאחר השיחה הוציא השר מכתב לציבור החרדי. על אף שסוכם עם ראשי הסיעות החרדיות כי ימונה אדם המקשר בין הציבור החרדי למשטרה, מהאירועים אמש, נראה כי עד למינוי מנצלת המשטרה את חלון ההזדמנויות להכות בברוטאליות בציבור החרדי".

"אני חושב", אמר אזולאי "כי ראש הממשלה צריך להשמיע את קולו ולהביע הסתייגות מהמקרים האחרונים. בעניין הסגר, ביקשתי כי תפורסם רשימת חולים לפי בתי אב, כך נדע כמה חולים יש והאם מוצדק לעשות סגר, אני דורש כי תהיה שקיפות מלאה ולא על פי שיקול דעת לא שוויוני. כמו כן יש להתחשב בפגיעה הכלכלית באותם בתי עסק באזורים המוגבלים".

בתוך כך חה"כ אוריאל בוסו (ש"ס) הגיש אתמול תלונה במח"ש כנגד השוטר שהיכה במוצאי שבת בפניו של מפגין חרדי, ודרש את הדחתו לאלתר. ואכן השוטר הודח מתפקידו.

ח"כ אוריאל בוסו אמר על הדחת השוטר: "החלטת המשטרה להדיח את השוטר מתפקידו מלמדת על רצון אמיתי של שינוי בגישה ובהתייחסות כלפי המגזר החרדי אמנם הדרך ארוכה להחזיר את אמון הציבור במערכת האכיפה אבל אין ספק שצעדים מהסוג הזה הם הגורם שיצור את החיבור מחדש, כולי תקוה שההחלטה הזאת תעמוד למול עיניהם של השוטרים לפני כל אירוע שיחליטו לנהוג באלימות לא מוצדקת."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x