xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ח"כים דורשים דיון דחוף בכנסת בנושא אפליית המשרתים החרדים

חרדים המשרתים בשירות לאומי אזרחי ותוך כדי עובדים והוצאו לחל"ת, אינם זכאים לדמי ביטוח לאומי. למרות שמדובר באנשים ששילמו מדי חודש בחדשו כספים רבים לביטוח לאומי. ח"כים נרתמו לסייע
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

לאחר הפרסום כי חרדים אשר משרתים בשירות לאומי אזרחי ותוך כדי עובדים והוצאו לחל"ת, אינם זכאים לדמי ביטוח לאומי. למרות שמדובר באנשים ששילמו מדי חודש בחדשו כספים רבים לביטוח לאומי. מדובר במאות משרתים בביטוח לאומי אשר הינם בעלי משפחות ובמשבר הקורונה הוצאו לחל"ת מעבודתם השנייה המהווה עיקר מקור הכנסתם לכלכל את בני ביתם.

אולם כאשר הגישו בקשה לקבל דמי ביטוח לאומי נדחו בטענה שמי שמשרת בשירות אזרחי או לאומי אינו רשאי לכך. בעקבות כך יזם ארגון זכויות האדם בצלמו מאבק ציבורי בעניין וח"כים רבים מכלל הסיעות נרתמו ופנו לביטוח הלאומי ולשר הרווחה בעניין אך הפניות לא הועילו עד כה.

השבוע יזמו ח"כ יעקב אשר יו"ר וועדת החוקה וח"כ קטי שיטרית מהליכוד הצעה דחופה לסדר ובה הם מבקשים לכנס דיון דחוף בכנסת במטרה למצוא פיתרון מיידי למאות המשרתים אשר נותרו ללא פרנסה בתקופה קשה זו. בהצעה שיזם ח"כ יעקב אשר נכתב על מצוקת הבני שירות החרדים וכן נדרש דיון דחוף בוועדת חו"ב בענינים.

גם חה"כ קטי שיטרית ביקשה דיון דומה. מאות בני שירות לאומי אזרחי חרדים העובדים שהוצאו לחל"ת לא מקבלים דמי ביטוח לאומי בחודשים האחרונים "לשכתי מקבלת פניות רבות מחרדים שבחרו לעשות שירות אזרחי" אמרה חה"כ קטי שטרית (ליכוד) "הם בחרו לתרום למדינת ישראל. בחירה זו היא לא מובנת מאליה בציבור החרדי וזוהי מגמה חשובה שיש לעודד. אותם בני השירות משרתים במגוון תחומים כמו: מד"א, מכבי אש, סיוע לקשישים ולתשושי נפש, נוער בסיכון ועוד." שטרית הוסיפה כי "רובם עושים חצי יום שירות, וחצי יום עובדים בעבודה רגילה במשך כשנתיים או שלוש. הם הוצאו לחל"ת מהעבודה האזרחית הרגילה אך כשבאו לקבל  דמי ביטוח לאומי, שהם משלמים כל חודש בחודשו נדהמו לגלות שהם לא זכאים לקבלו משום שהם בני שירות לאומי."

"מדובר בהורים ובעלי משפחות המכלכלים את משפחתם. עלינו לחזק את המשרתים ולא ההיפך. אני קוראת לשרת ההתיישבות הממונה על השירות הלאומי ולשר העבודה הרווחה והשירותים החברתיים הממונה על הביטוח הלאומי, להחריג את משרתי מסלול זה ולאפשר להם לקבל את הכסף אשר מגיע להם בזכות ולא בחסד."

ח"כים רבים הצטרפו להצעות אלו ביניהם עוזי דיין משה אבוטבול ועוד וכן מוביל המאבק ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס).

מארגון בצלמו נמסר. "לא ייתכן שהמדינה תעודד חרדים שוב ושוב להתנדב. וברגע האמת פשוט תזרוק אותם. אנחנו לא ננוח עד שאחרון המשרתים יקבל את מה שמגיע לו בזכות ולא בחסד. שכן הם שילמו חודש בחדשו וכעת הביטוח הלאומי נעלם מאחורי חוק דרקוני."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x