xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

חיסון הקורונה הרוסי: ינוסה על 40 אלף בני אדם

"האישור המותנה שקיבל החיסון משמעו שעלינו עוד לערוך ניסויים קליניים מורחבים", כך אמר דניס לוגונוב, סגן מנהל מכון המחקר גמאליה לאפידמיולוגיה ומיקרוביולוגיה בתדרוך מקוון לעיתונאים היום. "הסכמנו על פרוטוקול לניסוי בהשתתפות 40,000 נסיינים. מטרת הפרוטוקול הזה אינה לבחון את בטיחות החיסון, זה דבר מובן מאליו, בכוונתנו להעריך את יעילותו בלחימה בנגיף", דברי לוגונוב.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
קורונה אילוסטרציה (צילום Pixabay)
קורונה אילוסטרציה (צילום Pixabay)

החיסון הראשון שנרשם בעולם, הוא חיסונה של רוסיה, שטוענת שינוסה בקרוב על 40 אלף בני אדם כדי לאשש את אמינותו. הרשויות הרוסיות היללו את החיסון, המכונה "ספוטניק 5", כבטוח לשימוש ויעיל לאחר שקיבל אישורים רגולטוריים מקומיים מוקדם יותר החודש.

בספטמבר יצורו של החיסון בהיקף מלא צפוי להתחיל. למרות זאת, מומחי בריאות ופקידי ציבור שונים הביעו דאגה בנוגע לחיסון, וציינו בין היתר את החיפזון במתן האישורים והיעדר מידע אמין לגביו. תוצאותיהם של שני ניסויים בהיקף מצומצם שנערכו במשך חודשיים טרם פורסמו.

"האישור המותנה שקיבל החיסון משמעו שעלינו עוד לערוך ניסויים קליניים מורחבים", כך אמר דניס לוגונוב, סגן מנהל מכון המחקר גמאליה לאפידמיולוגיה ומיקרוביולוגיה בתדרוך מקוון לעיתונאים היום. "הסכמנו על פרוטוקול לניסוי בהשתתפות 40,000 נסיינים. מטרת הפרוטוקול הזה אינה לבחון את בטיחות החיסון, זה דבר מובן מאליו. בכוונתנו להעריך את יעילותו בלחימה בנגיף", דברי לוגונוב.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
18 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
18
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x