xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

חייל צה"ל נהרג הלילה בפעילות מבצעית

אסון גדול. לוחם סיירת גולני, עמית בן יגאל, נהרג הלילה בפעילות מבצעית, עמית היה בן יחיד לאביו. דובר צה"ל דיווח כי החייל נהרג כתוצאה מהשלכת אבן על ראשו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
החייל עמית בן יגאל הי"ד
החייל עמית בן יגאל הי"ד

לאחר תקופה ארוכה של שקט בגזרת הלחימה של צה"ל, נהרג הלילה בפעילות מבצעית בכפר יעבד שבצפון השומרון לוחם סיירת גולני עמית בן יגאל הי"ד שהיה בן יחיד לאביו. עמית נפל במהלך פעילות מבצעית למעצר חשודים כשאבן הושלכה על ידי מחבל מגג בניין סמוך למקום בו עמדו החיילים ופגעה בראשו. החייל פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה על ידי מסוק במצב אנוש ושם נפטר מפצעיו.

הבוקר (שלישי) בראיון לאסף ליברמן וקלמן ליבסקינד בכאן רשת ב'. אמר ברוך האב השכול הטרי בכאב: "אסון נפל על ראשי, הבן היחיד שלי נלקח היום בלילה, הוא ביקש סיירת גולני והלך לשם, אני חתמתי לו את החתימה הארורה הזו, זה הבן היחיד שלי אין לי שום דבר חוץ ממנו, אני אפילו לא יכול לבכות. אני לא מעכל את האסון הגדול".

לאחר הפרסום הגיב דובר חמאס בעזה חאזם קאסם על הרצח: "זו הוכחה חדשה שעמנו יממש את החלטתו בגירוש הכובש בגדה, למול החלטת הסיפוח עמנו מוכיח בכל פעם כי הוא יכול להמשיך במאבק נגד הכיבוש עד לגירוש צבאו ומתנחליו". הבוקר הגיעו כוחות גדולים של צה"ל לבצע סריקות וחיפוש אחר הטרוריסט שרצח את עמית הי"ד.

בתוך כך, דובר הג'יהאד האיסלאמי, מסעב אל-ברים הגיב על התקרית בכפר יעבד ואמר: "זוהי תגובה פלסטינית לתוכניות הסיפוח וההתרחבות של ישראל. בג'יהאד מצדיעים לנוער המתקומם בגדה שמגיב על פשעי הכיבוש".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x