xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

חייל לשעבר של חיל הים האמריקאי שוחרר לאחר שנתיים בכלא האיראני

חייל לשעבר של חיל הים האמריקאי שנעצר באיראן לפני יותר משנתיים שוחרר והוא בדרכו הביתה, הוא עלה על מטוס ממשלתי של שוויץ, כך אמרו היום (ה') בכירים בארה"ב. "הסיוט נגמר," אמרה אמו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חיל הים האמריקאי אילוסטרציה (צילום Pixabay)
חיל הים האמריקאי אילוסטרציה (צילום Pixabay)

חייל לשעבר של חיל הים אמריקאי שנעצר באיראן לפני יותר משנתיים שוחרר והוא בדרכו הביתה, הוא עלה על מטוס ממשלתי של שוויץ, כך אמרו היום (ה') בכירים בארה"ב. "הסיוט נגמר," אמרה אמו.

השליח המיוחד של ארה"ב לאירן, בריאן הוק, טס לציריך עם רופא כדי לפגוש את העצור המשוחרר מייקל ווייט וילווה את ווייט לארה"ב על סיפון מטוס אמריקני, כך דווח בסוכנות הידיעות AP. לאיראן אין יחסים רשמיים עם ארה"ב, ושווייץ מתווכת בין המדינות.

שחרורו של ווייט היה חלק מההסכם בין המדינות שכלל רופא איראני-אמריקני שהועמד לדין על ידי משרד המשפטים האמריקאי, בחודשים האחרונים התקיים משא ומתן שקט על חילופי אסירים.

כזכור שתי המדינות מסוכסכות לאחר שהנשיא דונלד טראמפ הוציא את ארה"ב מהסכם הגרעין ב-2015 ועל רקע חיסולו של קאסם סולימאני הגנרל האיראני הבכיר ביותר בעירק בתחילת השנה. סולימאני חוסל על ידי ארצות הברית.

בהודעה שפרסמה לתקשורת אמרה אמו של ווייט, ג'ואן ווייט, "אני מבורכת להודיע ​​שהסיוט נגמר, ובני נמצא תחת רשות אמריקנית בשלום ובדרך הביתה." היא הודתה למחלקת המדינה וביל ריצ'רדסון, שגריר ארה"ב לשעבר באו"ם ומושל ניו מקסיקו, שטיפלו בתיק של בנה עם האיראנים.

ווייט, מחוף אימפריאל, קליפורניה, עוכב על ידי הרשויות האיראניות ביולי 2018 בעת ביקור באיראן אצל אישה שפגש ברשת, הוא הורשע בהעלבת המנהיג העליון של איראן ובפרסום מידע פרטי ברשת, ונידון לעשר שעות מאסר

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
17 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
17
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x