xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

חוששים מהחיסון: רק חצי מאזרחי בריטניה מתכוונים להתחסן

אחד מכל שישה בריטים הודה בסקר שהוא לא מתכוון להתחסן נגד קורונה, אם יאושר חיסון כזה; צעירים חוששים פחות מקורונה, ומצהירים יותר שלא יתחסנו, בארצות הברית המצב חמור עוד יותר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

בעקבות ההתקדמות במציאת חיסון לקורונה, בוצע סקר בבריטניה שתוצאותיו הראו, כי רק כמחצית מהאוכלוסייה היו מתחסנים נגד קורונה אם היה חיסון כזה. ה'גרדיאן' הבריטי דיווח כי החוקרים שביצעו את המחקר היו "בהלם" מהממצאים.

על פי המחקר, העונים שדוחים את השימוש בחיסון מבטאים סקפטיות לגבי המדע או חוששים פחות מהשפעת נגיף הקורונה. המחקר מצא גם שבאותן הקבוצות נמנים גם אנשים שנוטים לא לעטות מסכה על פניהם. אותם אנשים הודו שאת רוב המידע על המחלה הם קיבלו בהודעות וואטסאפ או ברשתות החברתיות.

קבוצת המדענים והסוקרים מצאו שרק 53% מקבוצת הבדיקה אמרו שבטוח או סביר מאוד שירשו לעצמם לקבל חיסון נגד המחלה. רק אחד מכל חמישה בריטים אמרו שזה יהיה "סביר למדי" שישתמשו בחיסון.

בארצות הברית גילו בעיה דומה, אולי אפילו חמורה יותר. במחקר שפורסם במהלך הקיץ בארצות הברית, סביב אותה השאלה, נמצא כי כמחצית מהאמריקנים לא מתכוונים לקחת חיסון. זו אותה המדינה שצפויה להגיע השבוע לחמישה מיליון חולים.

פעילים שמוגדרים "מתנגדי חיסונים" החלו לדבר על הנושא ולהפיץ מידע נגד חיסונים כבר מחודש ינואר האחרון. כבר מהרגעים הראשונים הם טענו שהחיסון זו הונאה שנועדה להפיק רווחים לחברות התרופות.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x