xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

חודש לתאריך הסיפוח: שר הביטחון בני גנץ הנחה את הרמטכ"ל להיערך

חודש לקראת תאריך היעד להחלת הריבונות שצפוי להתחיל ב-1 ביולי, הנחה היום ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ את הרמטכ״ל אביב כוכבי להאיץ את הכנת הצבא לקראת הצעדים המדיניים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

לקראת תאריך היעד להחלת הריבונות שצפוי להתחיל ב-1 ביולי, הנחה היום (שני) ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ את הרמטכ״ל אביב כוכבי להאיץ את הכנת הצבא לקראת הצעדים המדיניים, כלשונו.

בהודעה נכתב כי: ״בני גנץ, שר הביטחון, הנחה את הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, להאיץ את היערכות צה"ל לקראת הצעדים המדיניים העומדים על הפרק בזירה הפלסטינית. שר הביטחון גם עידכן את הרמטכ"ל אודות ההתקדמות בזירה המדינית״.

צילום: אלעד מלכה

בישיבת הסיעה שהתקיימה היום בכנסת אמר גנץ: ״תוכנית השלום של הנשיא טראמפ היא הזדמנות להסדיר ולקדם גבולות קבע למדינת ישראל. אנו פועלים בימים אלו, בכדי שנוכל לקדם אותה במקביל לשמירה על הנכסים האסטרטגיים שלנו, על שיתוף הפעולה עם מדינות האזור וכמובן נקפיד על ביטחון אזרחי ישראל״.

עוד אמר גנץ בהתייחסו להתקפות על מערכות אכיפת החוק: ״כחול לבן מחויבת לשמירה על שלטון החוק. אנחנו ניתן למערכת המשפט ולגופי האכיפה את כל הגיבוי הנדרש בכדי שיוכלו לפעול ולבצע את תפקידם כראוי. יש לי אמון מלא במערכת שמורכבת ממשרתי ציבור נאמנים. אנחנו נשמור עליהם חזקים ובטוחים למען הדמוקרטיה הישראלית ואזרחי ישראל. אנחנו נמשיך לגבות אותם במעשים ובכל הכלים העומדים ברשותנו״.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x