xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

חודשיים לפני בחירות: היועצת הבכירה של טראמפ עוזבת

קליאן קונוויי, היועצת הבכירה של טראמפ, עוזבת את הבית הלבן כחודשיים לפני הבחירות. קונוויי סיפרה שהיא רוצה להקדיש זמן לילדים; "העבודה של אמא שלי הרסה לי את החיים".
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
קליאן קונוויי עם הנשיא וסגן הנשיא: צילום הבית הלבן
קליאן קונוויי עם הנשיא וסגן הנשיא: צילום הבית הלבן

קליאן קונוויי, יועצת בכירה בבית הלבן, הודיעה הלילה שהיא תעזוב את תפקידה בסוף החודש. קונווי נימקה בהודעת הפרישה שהיא רוצה להקדיש את זמנה לארבעת ילדיה ולתת להם "פחות דרמה ויותר אמא". 

היועצת הבכירה עוזבת את התפקיד בתקופה קריטית – כחודשיים לפני הבחירות לנשיאות. היא הייתה אמורה לנאום בוועידה הרפובליקנית הלאומית שתיפתח היום, אך לאור פרישתה לא ברור אם תעשה זאת. 

קונוויי הייתה מנהלת הקמפיין השלישית של דונלד טראמפ ב-2016, והאישה הראשונה שניהלה קמפיין בחירות שהסתיים בניצחון. היא נחשבת לאחת התומכות הנאמנות ביותר של הנשיא, ובראיונות הרבים שהעניקה לתקשורת הגנה על המדיניות של טראמפ ועל ההחלטות הפוליטיות שלו.

בהודעת הפרישה אמרה קונוויי שהיא שלמה לחלוטין עם הבחירה שלה, ושתודיע בזמן המתאים על תוכניותיה לעתיד. במקביל לפרישתה של קליאן יפסיק ג'ורג', בעלה שמתנגד חריף לטראמפ את הפעילות הפוליטית שלו. "אנחנו לא מסכימים על הרבה דברים אבל מאוחדים במה שהכי חשוב: הילדים", מסרה קונוויי בהודעת הפרישה שלה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x