xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

חה"כ אייכלר: "לא נשכח ולא נסלח למי שיתן יד למעל הזה"

חה"כ אייכלר: "סגירת העיר אלעד ושכונות החרדים בטבריה כגטאות, מוכיחות מעל לכל ספק את מה שחשדנו כל הזמן: "ההגנה הסלקטיבית" מפני הקורונה של החרדים, היא הכתמה גזענית"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

חה"כ אייכלר דורש את הפסקת סגירת שכונות חרדיות. "הגבלת השכונות החרדיות והחינוך החרדי בלבד בעיר אשדוד, וכן סגירת העיר אלעד ושכונות החרדים בטבריה כגטאות, מוכיחות מעל לכל ספק את מה שחשדנו כל הזמן: "ההגנה הסלקטיבית" מפני הקורונה של החרדים, היא הכתמה גזענית כאילו הם מפיצי המחלות והזיהומים."

אייכלר הוסיף: "זהו מסר של הסתה הגורמת לאנטישמיות בקרב הציבור המפוחד מהקורונה ברחבי הארץ. אין כאן שום חשיבה אמיתית וכנה כיצד למנוע את התפשטות הקורונה, אלא התפרצות נגיף השנאה הישנה נגד האוכלוסיה החרדית, שמצאה לה מחלה לפרוץ כמגיפה."

"למיעוטים אחרים יש הגנה של הבג"ץ שעומד לצידם של טרוריסטים ובני משפחותיהם. לחרדים אין הגנה משפטית. לשווא ציפו להגנה על אלעד בעתירה שהוגשה לבג"ץ נגד האפליה והעוול בסגר על העיר. התוצאה הייתה צפויה לחלוטין. לחרדים אין זכויות אדם בסיסיות במשטר הבג"צ העוין אותם."

"במצב כזה על המפלגות החרדיות להודיע פה אחד: יש להסיר מיד את הסגרים ו"ההגנה הסלקטיבית" במלחמה נגד הקורונה. לא נשכח ולא נסלח, למי שיתן יד למעל הזה. מי שתוחם רק את מגורי החרדים בגטאות סגורים, מציג בפני ההמון את ה"נגיף החרדי" כסכנה לאומית."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x