xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

חדשות 12 החליטו לתבוע את יאיר נתניהו שהגיב "הרצחת וגם ירשת?"

חדשות 12 והעיתונאית דנה ויס החליטו להגיש תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו ונוספים על התבטאויות נגד הפרשנית המדינית של חדשות 12. יאיר נתניהו הגיב. "שפכו את דמם של בני משפחתי 30 שנה, עכשיו הם תובעים?"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

בהודעה שפרסמה חברת החדשות נאמר. "חדשות 12 והעיתונאית דנה ויס החליטו להגיש תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו ונוספים על התבטאויות דיבתיות, מיזוגניות, אשר אף עולות עד כדי הטרדה מינית, שפורסמו בימים האחרונים בטוויטר על ידי יאיר נתניהו ואחרים."

עוד נאמר בדיווח, כי "מדובר בהתבטאויות שקריות וחמורות המהוות לשון הרע ומקימות סעדים עפ"י חוק איסור לשון הרע. ויס היא הפרשנית המדינית של חדשות 12 מזה שלוש שנים ומגישת "חדשות סוף השבוע" המשודרת מדי שבת והיא אחת מהעיתונאיות הוותיקות בחברת החדשות מיום הקמתה. כתב התביעה יוגש בימים הקרובים ע"י המחלקה המשפטית של חברת החדשות בראשות הד"ר עו"ד ישגב נקדימון ועו"ד דקלה בירן." כך על פי הודעת חברת החדשות.

יאיר נתניהו הגיב על הודעת התביעה, "‏אז דנה ויס, שקראה לי ״ילד קקות ילד אוטיסט״, תובעת אותי ״לשון הרע״, על ציוץ סתמי שאין בו שום לשון הרע, וכמובן הכל עם הגב של המיליארדים של ערוץ 12."

יאיר נתניהו הגיב גם על כך שעמית סגל שיתף את הדיווח על התביעה נגדו, וכתב. "‏‎‎הכי מצחיק שעמית סגל צייץ את זה מחדש. מילא השפיכת דם שהערוץ שלו עושה לראש הממשלה, למשפחתו, למתנחלים, לחרדים ולאנשי ימין ערב ערב. אבל הערוץ הזה עשה לו עצמו הלבנת פנים כאשר פעם ראשונה בהיסטוריה של התקשורת, ״קולגה״ שלו חשפה מקור עיתונאי שלו, כאשר הוא ישוב לצידה." בנוסף כתב יאיר נתניהו "‏ערוץ 12 תצייצו: הרצחת וגם ירשת?"

‏בנוסף כתב יאיר נתניהו. "חחחחח רוצים לשמוע בדיחה? ערוץ 12 הגיש "נגדי" תביעה על לשון הרע בשם דנה וויס. אותו ערוץ ששפך את דמי עם הקלטת סתר פלילית. צפו פגיעה. צפו גם לחקירה נגדית מעניינת של דנה ויס על הכתבה ״גירסת מנדלביט״

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x