xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

האוזר ומארק בוועדה לבחירת שופטים; אייכלר ומיכאלי לוועדה למינוי דיינים; שקד בחוץ

חברי הכנסת בחרו את נציגי ועדות בחירה של נושאי משרה שיפוטית, אסנת מרק (ליכוד) צביקה האוזר (דרך ארץ) נבחרו לועדה, איילת שקד נשארה בחוץ
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

חברי הכנסת בחרו את נציגי ועדות בחירה של נושאי משרה שיפוטית, אסנת מרק (ליכוד) צביקה האוזר (דרך ארץ) נבחרו לועדה, איילת שקד נשארה בחוץ

תוצאות הוועדה לבחירת שופטים: צביקה האוזר 67. אסנת מארק 56. איילת שקד 43. קארין אלהרר 47. בוועדה למינוי דיינים מרב מיכאלי (העבודה) ניצחה את איילת שקד 66-65. *ברוב מוחץ של חברי כנסת נבחר ח"כ ישראל אייכלר לחבר הוועדה למינוי דיינים. ברוב מוחץ של 83 בחרה הכנסת בח"כ ישראל אייכלר לתפקיד חבר הוועדה למינוי דיינים מטעם הקואליציה. תפקיד אותו מילא גם בקדנציה הקודמת.

ח"כ ישראל אייכלר אמר עם בחירתו: "אני מודה לחברי הכנסת שנתנו בי שוב את אמונם. העקרון היחיד שיעמוד מול עיניי הוא למנות דיינים יראי שמיים ויראי הוראה".

הכנסת בחרה את נציגי ועדות בחירה של מינוי נושאי משרה שיפוטית, בהן הוועדה לבחירת שופטים, הוועדה לבחירת דיינים, שלושה נציגים לוועדה לבחירת קאדים, נציג אחד לוועדה לוועדת המינויים לקאדים מד'הב. (לוועדה זו הכנסת בחרה שני נציגים דרוזים. מכיוון שיש רק מועמד אחד, הכנסת בחרה נציג דרוזי שאינו חבר כנסת בבחירות נפרדות).

ההצבעה לכל אחת מהוועדות התקיימה במקביל, באופן חשאי מאחורי פרגוד שמוצב במליאה. חברי הכנסת נקרראו להצביע כל אחד בתורו, על-פי סדר ה-א'-ב', הם קיבלו מעטפה וטופס עם תיבות סימון ולאחר שמילאו אותו הכניסו אותו למעטפה, אותה שלשלו לקלפי המוצבת במליאה.

הקלפי הגיעה ליציע הציבור, שם הצביעו באותו אופן חברי הכנסת השוהים בבידוד. בכל פעם נכנס ח"כ מבודד אחד ליציע והצביע מאחורי פרגוד המוצב ביציע הציבור.

בתום ההצבעה ספרו חברי ועדת הקלפי את הקולות והתוצאות הוכרזו במליאה מיד עם סיום ספירת הקולות. יו"ר ועדת הקלפי היה ח"כ איתן גינזבורג וחברי הוועדה היו קרן ברק, בועז טופורובסקי ויאיר גולן.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x