xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

זנדברג: "אגיש הצעת חוק להכיר בלהב"ה כארגון טרור": גופשטיין: "שונאת ישראל גזענית"

יו"ר ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין, הגיב לתמר זנדברג ממרצ, שהודיעה כי בשבוע הבא תעלה הצעה להגדיר את להב"ה כארגון טרור. לדברי גופשטיין, "תמר זנדברג, הדואגת לחופש ביטוי למחבלים ולשונאי ישראל, מנסה לסתום את הפה לי ולחבריי"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

יו״ר סיעת מרצ, ח״כ תמר זנדברג הודיעה כי היא תגיש הצעה להגדיר את ארגון להב"ה כארגון טרור. זנדברג אמרה: ״בשבוע הבא אעלה הצעה דחופה למליאת הכנסת בקריאה להגדיר את ארגון להבה כארגון טרור המניפסט המחריד שהוציאו בירושלים הוא הוכחה נוספת להיותו של הארגון הזה תא טרור יהודי״.

יו"ר הארגון בנצי גופשטיין הגיב לתמר זנדברג: "מי שדואגת לחופש הביטוי של מחבלים מנסה לסתום לי את הפה – שונאת ישראל גזענית."

יו"ר ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין, השיב להודעתה של חברת הכנסת תמר זנדברג ממרצ, שהודיעה כי בשבוע הבא תעלה הצעה למליאת הכנסת להגדיר את להב"ה כארגון טרור. לדברי גופשטיין, "תמר זנדברג, הדואגת לחופש ביטוי למחבלים ולשונאי ישראל, היא זו שמנסה לסתום את הפה לי ולחבריי: כאשר חברי כנסת ערבים תומכים בפה מלא ברצח יהודים ובחיסול מדינת ישראל, זנדברג ממהרת להגן עליהם באמתלה כי מדובר בחופש הביטוי."

גופשטיין הוסיף: "כאשר אנו מארגנים מחאה לגיטימית נגד חילול כבודה של ירושלים, זנדברג ממהרת לנסות לסתום פיות – זו אנטישמיות מובהקת". גופשטיין אמר כי "זנדברג היא הגזענית האמיתית, התומכת בטיהור אתני של חצי מליון יהודים מיהודה ושומרון. אשת השמאל הקיצוני היא האחרונה שתטיף למישהו במדינת ישראל".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x