xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

זימבבואה האפריקאית כוננה יחסים דיפלומטיים עם ישראל

אתמול התקיים טקס רשמי במשרד החוץ בירושלים ובו הוענק תואר קונסול כבוד של מדינת זימבבואה בישראל לשני ישראלים. הקונסולים שהתמנו הם איש העסקים רוני לוי מוסן ועוה"ד משה אוסדיטשר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
עורך הדין אוסדיטשר ברגע החתימה
עורך הדין אוסדיטשר ברגע החתימה

בשנים האחרונות הם ניהלו קשרים משפטיים ועסקיים עם אנשי עסקים ובכירי ממשל בזימבבואה ודרך כך נוצר להם קשר קרוב עם הנשיא אמרסון דמבודזו מננגגואה המשמש גם כיושב ראש מפלגת השלטון ZANU – האיחוד האפריקאי הלאומי של זימבבואה.

לאחר מכן התעניין הנשיא באפשרות להעניק תואר קונסול של כבוד לעורך הדין אוסדישטר ולאיש העסקים רוני מוסא. ואכן, לפני מספר חודשים הגיעו מסמכי המינוי החתומים על ידי הנשיא לידי עו"ד אוסדיטשר ואיש העסקים רוני לוי מוסן, והבוקר התקיים טקס מינוי רשמי במשרד החוץ בהשתתפות בכירי המשרד.

עד היום לא הייתה בישראל קונסוליה רשמית של מדינת זימבבואה, ושגריר זימבבואה במצרים טיפל גם בנושאים הדיפלומטיים מול מדינת ישראל כגון אשרות כניסה לישראלים המעוניינים לבקר במדינה. 

"הנני נרגש להיות כאן היום, ברגע היסטורי מכונן זה", פתח הקונסול עו"ד אוסדיטשר את דבריו, "בעת טקס מינויי כקונסול כבוד של מדינת זימבבואה בישראל. טקס זה הינו נדבך נוסף וחשוב בקשר הקיים בין זימבבואה וישראל, שתי מדינות, שתי מעצמות שלכל אחת יש מה לתרום לרעותה. עם בניית נדבך נוסף בין המדינות, אין ספק בליבי כי מציאות זו תתרום לעתיד חדש משגשג, הן למדינת ישראל והן ליבשת אפריקה כולה".

הוא הוסיף כי הוא "מאמין כי שיתוף הפעולה בין המדינות, תהיה  אבן דרך ועתיד בטוח ומזהיר לשני העמים", שכן "כידוע, לאפריקה משאבי טבע רבים, ולישראל משאבים טכנולוגיים רבים, מפיתוח תחום החקלאות ועד טכנולוגיות סייבר מתקדמות, ובכוונתי, לפתח את האינטרסים לטובת שתי המדינות, לחזק את הקשר המדיני והכלכלי, בדגש על חקלאות, אוכל, אנרגיה, בריאות , ומיזמים עסקיים נוספים".

"כמדומני" אמר אוסדיטשר, "ישראל הנה הפרטנר הנכון ביותר, והמתאים ביותר, לסייע לאתגרים מורכבים אלו".

לדבריו."שתי המדינות אשר משלבות באופן מופתי את היצירות הללו זו מדינת ישראל ומדינת זימבבואה: מדינת ישראל עוסקת בחדשנות, פיתוחים, וקידמה, ומדינת זימבבואה בטבע, במשאבים ואוצרות בתוליים. על כן אומר הפסוק: "ארץ אשר אבניה – ברזל". השאיפה הינה לחבר בין שתי תפיסות העולם, בין הטבע, האבן, לקדמה, החדשנות, פטיש הברזל. חיבור שכזה – היא היצירה המושלמת האוניברסאלית – היצירה שבאה לידי ביטוי בחיבור בין שתי העמים והמדינות הללו, ישראל זימבבואה".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
17 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
17
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x