xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

זוהר: ריבלין שידל חברי כנסת להתנגד להקמת הועדה

לאחר הפלת ההצעה של חבר הכנסת סמוטריץ, יושב ראש הקאוליציה מיקי זוהר מאשים את הנשיא בשידול חברי כנסת להתנגד להצעה. דוברות בית הנשיא: "שקר וכזב"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

לאחר הפלת ההצעה של חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ להקמת וועדת חקירה לשופטים בעניין ניגוד עניינים, יושב ראש הקואליציה מיקי זוהר מאשים כי הנשיא רובי ריבלין עשה הכל כדי לבלום את ההצעה, והכל במטרה לפגוע בראש הממשלה בנימין נתניהו.

מיקי זוהר המשיך להאשים גורמים נוספים ואמר כי ההצעה נפלה בגלל שחלק מחברי האופזיציה הפרו קיזוזים. את הדברים אמר בראיון לגלי צה"ל.

בדוברות בית הנשיא תקפו את דבריו של יושב ראש הקאוליציה זוהר ומסרו: "דבריו של ח"כ מיקי זוהר הם שקר וכזב ואנו דורשים את התנצלותו המיידית וחזרתו מהם. לנשיא לא היה שום קשר לפעילות הכנסת הנוגעת לועדת החקירה הפרלמנטרית בעניין השופטים.
‏עצוב כל כך שבימים אלה מתמודד נבחר ציבור עם ביקורת בונה וממלכתית באופן שיקרי, נמוך וחסר עכבות שכזה יתכבד ח״כ זוהר ויפנה לעסוק בצרכי הציבור בשעה קשה זו במקום לפזר שקריו מעל גלי האתר".

מוקדם יותר תקפו בימינה את חוסר הופעתם של בכירים בליכוד ובראשם ראש הממשלה נתניהו ומסרו: "למה מצביעים ימין ומקבלים שמאל? חסרו 11 קולות כדי להקים ועדת חקירה על השופטים. 13 ח״כים מהליכוד ומש״ס נעדרו בהוראת נתניהו ודרעי. אל תספרו לנו יותר שאתם באמת בעד שינוי במערכת המשפט."

גם יוזם החוק בצלאל סמוטריץ תקף: "נפל דבר בישראל, קואליציית ליברמן-טיבי-יזבאק-לפיד ובורחי הליכוד חברו יחד לבצר את כוחו של בג"ץ על חשבון אור השמש וניקיון הכפיים של השופטים. אור השמש מחטא, הם בחרו להשאיר את מדינת ישראל בחושך. לא רמיסת הזהות היהודית, לא המסתננים, לא הפגיעה בביטחון ישראל מעניין אותם. רק ביצור מעמדו של בג"ץ והרצון שלהם, כל אחד מסיבותיו, להיות יקירי מערכת המשפט ולא להרגיז אותה חלילה. יום עצוב למדינת ישראל. ידע הציבור ויבוא חשבון."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x