xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

זוג רומני שלימד את בנם בן השש לעזור להם לגנוב שעון בשווי 67,000 ליש"ט מחנות הרודס בלונדון נכלא למשך 26 חודשים

זוג רומני לימד את בנם בן השש לעזור להם לגנוב שעון בשווי 67,000 ליש"ט כ-250 אלף שקל, הזוג נכלא למשך 26 חודשים, האשה הפילה בזמן שהותה בכלא
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

אילי פארה ומרתה פארה-בלוג', שניהם בני 33, צילמו את השעון היוקרתי במשקל 18 קראט, ועזבו את המקום, בני הזוג חזרו כמה ימים אחר-כך לחנות היוקרתית הלונדונית 'הרודס' עם בנם בן השש כדי לבצע את הגניבה ב-19 בספטמבר השנה.

כאשר נציגה של החנות הפנתה את גבה לאחור, החליפה האשה את השעון עם שעון מזויף דומה, שהוסתר בכובעו של הילד בן השש, כך נטען בבית המשפט.

זוג הרומנים נעצרו על ידי המשטרה כעבור ימים בתוך רכב אאודי שחור שלהם בנמל דובר בניסיון לחזור הביתה לרומניה, שניהם הודו בגניבה מהחנות, הגבר נכלא היום למשך 18 חודשים בעוד אשתו נידונה לשמונה חודשי מאסר.

השופט אמר לזוג שהם 'טיפחו' את ילדם הצעיר כדי שיעזור להם לבצע את הגניבה. "השתתפת במה שתואר תכנית מתוחכמת, מתוכננת וחצופה לגנוב שעון יקר באמצעות ילדך בן השש כחלק מרכזי בביצועו", אמר השופט.

התובע דומיניק הוקלי אמר כי בני הזוג היו בהרודס חמישה ימים לפני הגניבה ב"משימת סיור", הם צילמו שעונים שונים. "כשהם מצאו את השעון שהם התעניינו בו הם צילמו אותו שוב ושוב, ללא ספק היה בכוונתם להשיג העתק דומה". התביעה הדגישה כי "הגניבה תוכננה עם תחכום רב".

הצמד חזר לחנות כעבור כמה ימים, עם בנם הצעיר שנגרר אחריהם, וביקש פעם נוספת לראות את תצוגות השעונים בטענה שהוא קונה מתנה לאבי האישה. אחד השעונים היה 18 קראט בשווי 67,400 ליש"ט. בני הזוג אמרו שהם לא אוהבים את השעונים האחרים, הם רוצים את חברת Royal Oak. כאשר אשת המכירות לקחה את השעונים האחרים והחזירה אותם לערימות, הגבר הסיר את השעון האמיתי והחליף אותו בזיוף שהיה מוסתר במעיל של ילדו. הוא הניח מיד את השעון המזויף על מגש התצוגה.

גברת פארה הזיזה את השעונים בתצוגה כדי ליצור את הרושם שהם עדיין מסתכלים על שעונים, לאחר מכן טענו הגנבים כי הם זקוקים לזמן מסוים כדי 'לחשוב על זה' ולא שיתפו פעולה כשנשאלו על פרטיהם כדי ליצור קשר.

אשת המכירות לא היתה מודעת להחלפה, אך למחרת עובד אחר הבחין בשעון שהוא שונה והוא ללא המספר הסידורי שלו. לאחר חקירה קצרה וצפיה במצלמות האבטחה, המשפחה נעצרה בנמל דובר כשהגבר עונד את השעון על פרק כף ידו השמאלית, חיפוש בבית בו התגוררו בלונדון גילה כי הבית ריק, הזוג תכנן את הבריחה כמה ימים לפני הגניבה ורוקן את הבית.

האשה הייתה בהריון כשנעצרה, והפילה בזמן שהותה בכלא, הילד בן השש חזר לרומניה ונמצא בהשגחת אחותו בת ה-18.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
26/05/2023 18:44

I have read your article carefully and I agree with you very much. This has provided a great help for my thesis writing, and I will seriously improve it. However, I don't know much about a certain place. Can you help me? https://www.gate.io/pt-br/signup/XwNAU

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x