xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"זה אחד המקרים החמורים שראיתי": בני זוג בארה"ב נחקרו לאחר החשד שהזניחו את ילדתם – וגרמו למותה

בני זוג מג'ורג'יה נעצרו מחשד להזנחה שגרמה לביתם למות. הוריה נעצרו אחרי ששוטרים סיירו בחדרה של הילדה ומצאו רימות מזדחלות על המזרון של מיטתה; הוריה הודו בחקירתם כי לא רחצו את בתם במשך שבוע שלם לפני מותה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

לקראת סוף חודש אוגוסט, פרשת מותה של קייטלין יוזביאק התפוצצה – וכעת נעצרו הוריה מג'ורג'יה, ארה"ב, בחשד שגרמו למותה של בתם בת ה-12.

גורמים המעורים בפרטי הפרשה מספרים שנמצאו על גופתה של הילדה אינספור פצעונים קטנים, שהתבררו להיות פצעוני נשיכה של כינים. הוריה נעצרו אחרי ששוטרים סיירו בחדרה של הילדה ומצאו רימות מזדחלות על המזרון של מיטתה.

על פי הדיווח מארה"ב, נשיכות הכינים הורידו באופן משמעותי את רמות הברזל בדמה וגרמו לה להתמודד עם אנמיה, אשר הובילה אותה לסבול מהתקף לב קטלני. ומומחים מאשרים את הסברה ואומרים כי הילדה מתה מאירוע לבבי שנגרם כתוצאה מהזנחה קיצונית.

הוריה של הילדה מוכרים לרשויות הרווחה, כך על פי גורמים בחקירה. תחקיר על עברם חשף כי שני אחיה הגדולים של קייטלין הורחקו מביתם לאחר שהתגלו במקום ליקויים סניטריים חמורים. אחד השוטרים שסייר בבית התייחס לזוועות שנמצאו בפנים ואמר: "זה אחד המקרים החמורים ביותר שראיתי בחיי".

הוריה הודו בחקירתם כי לא רחצו את בתם במשך שבוע שלם לפני מותה. ובמידה והם יורשעו בהאשמות המיוחסות להם, ייתכן שייגזר עליהם עונש של עד 30 שנות מאסר.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x