xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"זאת מלחמה": חשש בגרמניה מאיבוד שליטה ובאיטליה מגל עצום | עדכון קורונה עולמי

משטרת יוון הודיעה היום כי תאסור על התקהלויות ציבוריות של מעל ארבעה אנשים, ברוסיה מעל 22 אלף נדבקים ביממה; "אנחנו עייפים"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום: Pixabay
אילוסטרציה צילום: Pixabay

הבוקר(ראשון) ציטטו בתקשורת באיטליה את פרופ' אנדראה קריסנטי, אפידמיולוג מהעיר פדובה שנאבק בקורונה מאז מרץ. הוא עסק בדבר שמטריד רבים תקופת החגים הקרובה. קריסנטי התריע: "אם הכלכלה תיפתח בחג המולד – ינואר יביא איתו גל עצום, גדול יותר מהגל הראשון שחוותה איטליה".

ד"ר אנריקו סטורטי, מנהל מיון בעיירה לודי שבמחוז לומברדיה, אמר לסוכנות הידיעות AP: "אנחנו יודעים עכשיו מה לעשות, אנחנו בטוח מוכנים יותר עכשיו בהשוואה לגל הראשון, אבל אנחנו עייפים ולא קל להיכנס לעניינים שוב עם אותה האנרגיה, להשתמש באותם כוחות שהצלחנו לגייס בגל הראשון", הוסיף.

גרמניה: 17,000 נדבקו בנגיף ביממה

שר הכלכלה הגרמני, פיטר אלטמייר, אמר היום (ראשון) כי על בני ארצו להיערך לתקופה של סגר והגבלות משמעותיות בשל התפרצות הקורונה במדינה. השר אמר את הדברים בראיון לעיתון הגרמני "בילד" וטען כי על אף ההתקדמות בפיתוח והצטיידות בחיסונים, למדינה יש עוד כברת דרך לעבור לפני שהמשבר שגרמה המגפה יעבור.

"אם אנחנו לא רוצים להגיע למצב של חמישים או שישים אלף חולים ביום, כמו שקרה בצרפת לפני שבוע, עלינו להתמודד עם סגרים והגבלות ולא כל הזמן לחפש כיצד ניתן להקל עליהם", אמר השר. 

גרמניה החלה בשבוע שעבר בסדרת סגרים מקומיים וזמניים שזכתה לכינוי "סגר לייט" אך למרות הצעדים הללו, מספר הנדבקים במדינה מוסיף לעלות. היום נרשמו קרוב ל-17,000 נדבקים בנגיף הקורונה ו-105 מתו.

יוון אוסרת על התקהלויות

משטרת יוון הודיעה היום כי תאסור על התקהלויות ציבוריות של מעל ארבעה אנשים – לקראת ההפגנות לציון יום השנה להתקוממות נגד שלטון החונטה הצבאית בשנות ה-70. ההפגנות לציון יום השנה להתקוממות נגד המשטר הצבאי הן אירוע חשוב עבור יוונים רבים. בשנה שעברה הפגינו עשרות אלפים באתונה ובערים נוספות.

אתמול דיווחו הרשויות ביוון על 2,835 מקרים נוספים של קורונה – 72.5 אלף מתחילת המגיפה – ועל 38 מקרי מוות (1,035 מפרוץ המשבר).

אילוסטרציה צילום Pixabay

רוסיה: 22 אלף נדבקו

הרשויות ברוסיה עדכנו כי ביממה האחרונה אובחנו 22,572 נשאי קורונה חדשים במדינה, עלייה קלה בהשוואה ליממה הקודמת. מפרוץ המגפה נמצאו ברוסיה יותר מ-1.9 מיליון חיוביים לנגיף, מתוכם מתו 33,186 בני אדם – 352 מהם ביממה האחרונה.

שיא בדרום קוריאה מאז ספטמבר

דרום קוריאה דיווחה על 208 נדבקים בקורונה בשבת – היום השמיני ברציפות שבו מספר הנדבקים גבוה מ-100. מדובר במספר הגבוה ביותר של נדבקים מאז תחילת ספטמבר. 176 מהמקרים החדשים היו של הדבקה בקהילה, ו-32 – של אנשים שהגיעו מחוץ לקוריאה.

מקסיקו עם מעל מיליון נדבקים

משרד הבריאות במקסיקו עדכן כי ביממה האחרונה אובחנו במדינה 5,860 נדבקים בנגיף הקורונה. בכך חצה מספר הנדבקים המאומתים מפרוץ המגפה במדינה את רף המיליון והגיע ל-1,003,253. כמו כן ביממה האחרונה מתו 635 חולי קורונה, ובכך עלה מניין המתים מהנגיף ל- 98,259.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
04/01/2024 23:55

Your article helped me a lot, is there any more related content? Thanks! https://www.binance.com/ka-GE/register?ref=W0BCQMF1

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x