xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ועדת השרים לענייני חקיקה אישרה – חוק השוואת שכר בין גברים לנשים

חברת הכנסת אתי עטיה (הליכוד), הגישה הצעת חוק שתחייב מעסיקים לאסוף מידע ולדווח על פערי השכר הקיימים בארגון. מטרת החוק היא ליצור מנגנון שיפור והשוואת תנאי השכר בין הנשים והגברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

על פי הצעת החוק, מעסיקים גדולים המעסיקים מעל 100 עובדים, יהיו מחוייבים לפרסם מדי שנה דו"ח המפרט את ההבדלי שכר בארגון בין הנשים לגברים. בדברי ההסבר להצעת החוק טוענת ח"כ עטיה כי העלות התקציבית של הצעת החוק אינה גדולה כיוון שהצעת החוק הוגבלה למעסיקים גדולים, אשר ממילא מנפיקים דו"חות שכר שנתיים מדי שנה, המידע מצוי בידם. חובתו של המעסיק להוסיף התייחסות למגדר, אינה מכבידה ואינה דורשת השקעת משאבים משמעותיים בכדי ליישמה.

עוד היא הוסיפה, כי יצוין כיום עובדת הדורשת להשוות את שכרה לשאר העובדים, חייבת לפנות אל המעסיק בדרישה לקבלת נתוני שכר העובדים האחרים בארגון, ולאחר קבלתם להגיש תביעה לבית הדין לעבודה כנגד מעסיקה הנוכחי כדי להביא להשוואת תנאי שכרה, לזה של עמיתיה.

אורה כורזים, יו"ר ויצו ישראל בעקבות אישור החקיקה: "זוהי אבן דרך מרכזית במאבק הצודק לצמצום הפערים המגדריים בשוק העבודה ולקידום שוויון בכל תחומי החיים. פערי השכר בין גברים ונשים עומדים כיום על כ- 32%, זאת על אף שקיים חוק המחייב שוויון בשכר. כיום מטיל החוק את האחריות לתיקון המצב על הנשים המופלות, דבר המקבע את אי השוויון החמור ואף אינו אפקטיבי, היות ובפועל, נשים לא עושות שימוש בזכותן לדרוש השוואת שכר מחשש לאבד את מקום עבודתן. העברת האחריות על המעסיקים תשפר את המצב הקיים ותתקן את אי השוויון העמוק".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
19 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
19
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x