xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ועדת הקורונה אישרה: החופים והבריכות יישארו פתוחים

אחרי שנחשפו הנתונים אודות הדבקות בודדות בחופים ובבריכות בשבוע שעבר, ועדת הקורונה אישרה כי הם יישארו פתוחים; ההחלטה לגבי חדרי כושר, מוזיאונים ואטרקציות - בהמשך השבוע
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ים המלח // קרדיט: Freepik
ים המלח // קרדיט: Freepik

ועדת הקורונה החליטה היום (שני) להשאיר את חופי הים והבריכות פתוחים – גם בסופי השבוע. בהמשך הערב יתקיים דיון נוסף שיעסוק בנושא המסעדות, לגביו הממשלה שינתה את עמדתה כך שלפיה יש לאפשר את פתיחת המסעדות בשטח פתוח בלבד. חדרי הכושר בינתיים יישארו סגורים עד שתתקבל החלטה בנושא ביומיים הקרובים. 

הבוקר הודיע יו"ר הקואליציה מיקי זוהר כי הממשלה מוכנה לאשר שהייה בחופי הים ואת פתיחת הבריכות בסופי השבוע. הוא גם הבהיר לוועדה שהממשלה מוכנה לישיבה בחוץ במסעדות, אך מבקשת לאסור את הישיבה בתוך המסעדות מחשש להדבקה.

בנושא חדרי הכושר הוועדה טרם הכריעה וחבריה מתקשים לגבש מתווה מוסכם. בתוך כך, חדרי הכושר יישארו סגורים עד לקבלת ההחלטה של חברי הוועדה שיתכנסו ביום רביעי הקרוב. חברי הוועדה הציעו להמשיך את פעילות חדרי הכושר במתכונת של סטודיו, וכן לאפשר את הפעילות הגופנית בחוץ. בנוסף, חברי הוועדה דרשו למצוא פתרון לפעילות האטרקציות באילת.

בכירים בממשלה אמרו כי בדיון שהתקיים אצל ראש הממשלה נתניהו הוחלט שמשרד הבריאות יגבש מתווה שיאפשר להציב כיסאות בחוץ ואף להתרחב לרחוב בסיוע העיריות, בדומה למודל שהופעל בניו יורק. "יש מאמץ להשלים את המתווה עוד היום", אמרו הבכירים. לפי ההערכות, גם אם לא יושלם תכנון המתווה – המסעדות לא ייסגרו מחר.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x