xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

וועדת החינוך דנה על חזרה לבית ספר, משרד החינוך לא הופיע

שר החינוך יואב גלנט אמר כי המועד לא תואם עם משרדו וכי המשרד עובד על תכנית לפתיחת שנת הלימודים לצד נגיף הקורונה; "לא הייתה נכונות מצד הוועדה לקיים שיחה למול משרד החינוך"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
צילום מסך ערוץ הכנסת
צילום מסך ערוץ הכנסת

הבוקר (רביעי), וועדת החינוך התכנסה לדון בכנסת על החזרה ללימודים. 15 נציגים ממשרד החינוך אישרו את השתתפותם, אך בהוראת שר החינוך יואב גלנט – הם לא הופיעו.

"מדובר בדיון בעל חשיבות רבה לציבור אשר מתקיים בסמוך לפתיחת השנה", כתב השר גלנט במכתבו. "כפי הנהוג, ישיבה זו מתואמת מול השר והמנכ"ל. בשונה משנים קודמות הדבר לא נעשה, לא הייתה נכונות מצד הוועדה לקיים שיחה למול משרד החינוך באשר למועד ולתכני הדיון".

למרות שנעדר מהדיון, שר החינוך מתח ביקורת דווקא על היו"ר שפע: "מצופה מיו"ר ועדת החינוך התרבות והספורט וחבר הקואליציה כי יאפשר את ההערכות לפתיחת השנה כנדרש ואת כינוס הדיון בעניינה". לגופו של עניין מדוע לא הגיעו אנשי משרד החינוך לוועדה, הוא טען כאמור כי כולם "החל משר החינוך ועד לאחרון אנשי ההוראה" עסוקים בדיוק סעיפי התכנית לפתיחת שנת הלימודים תחת נגיף הקורונה

.יו"ר סיעת יש עתיד תל"ם, חבר וועדת החינוך מאיר כהן הגיב גם כן: "אני מבין מאוד ששר החינוך עסוק, בפרט מול האתגר של פתיחת שנת הלימודים בצל הקורונה, אבל הוא היה צריך להגיע לוועדה. וועדת החינוך היא הבקר הפרלמנטרי החשוב ביותר ועיניהם של מאות אלפים, נשואות אלינו. לעצם העניין, יש המון אתגרים אבל מחסור של אלפיים מורים הוא קריטי, בפרט בשל הצורך ללמוד בקפסולות – יש המון מורים בפנסיה שצריך לגייס בחזרה ככוח תומך".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x