xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ה-FBI עצר אדם שתכנן לחטוף שוטרים ולרצוח אותם

סטנלי פרגוסון, בן 20 מקליבלנד - אוהיו, מואשם בניסיון חטיפה. פרגוסון נעצר ב- 8 במאי 2020, בגין ניסיון מארב וחטיפה של אנשי אכיפת החוק, הוא תכנן להתקשר למשטרה ולספר על מצוקה, ותכנן לחטוף או לרצוח את השוטרים שיגיעו לדירתו.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה (Pixabay)
אילוסטרציה (Pixabay)

פרקליטות ארה"ב באוהיו האשימה את כריסטיאן סטנלי פרגוסון, בן 20 מקליבלנד, מאוהיו בניסיון חטיפה. פרגוסון נעצר ב- 8 במאי 2020, בגין ניסיון מארב וחטיפה של אנשי אכיפת החוק, הוא תכנן להתקשר למשטרה ולספר על מצוקה, ותכנן לחטוף או לרצוח את השוטרים שיגיעו לדירתו.

"כריסטיאן פרגוסון תכנן מארב כדי לחטוף ואף להרוג את אנשי אכיפת החוק בכדי לבצע את מזימתו של התקוממות אלימה." כך אמר התובע ג'סטין הרדמן. "עלינו להראות כי איומים מסוג זה על אנשי אכיפת החוק, או מעשי אלימות כאלה בקהילה שלנו, לא יתקבלו בשום צורה."

"המשימה העיקרית של אנשי אכיפת החוק וסוכנים מיוחדים היא להגן על הציבור" אמר הסוכן המיוחד של ה- FBI בקליבלנד, אריק סמית'. "המשימה העיקרית של כריסטיאן פרגוסון הייתה להרוג כמה שיותר אנשי אכיפת חוק, תודה לגולשים ברשת על שדיווחו ל- FBI על המילים השנואות והאלימות שפרגוסון כתב על אנשי אכיפת החוק, מידע זה הביא לשיבוש מהיר בתוכניותיו של פרגוסון, זכרו , אכיפת החוק מזכירה לציבור: אתם רואים משהו, תגיד משהו!"

על פי התלונה הפלילית שהוגשה נגדו, במהלך מספר שבועות עסק פרגוסון בהודעות אלימות וקיצוניות באפליקציות תקשורת שונות חוצה פלטפורמות, בפרסומים אלה דן פרגוסון סיפר ברצונו כי ברצונו להתקשר למשטרה לדווח על פשע שקרי בכדי להביא לתגובה מצד אכיפת החוק.

הוא הביע עניין בהגעת אנשי אכיפת החוק הפדרלית מכיוון שלדעתו יש להם נשק טוב יותר ושריון גוף באיכות טובה יותר לגניבה. הוא תכנן אפשרויות טקטיות להריגת אנשים רבים ולסילוק גופם. הוא תכנן להרוג אותם, לשדוד מהם את כלי הנשק שלהם ולהתחיל התקוממות.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
21 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
21
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x