xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

התקשורת מאוחדת סביב יצירת דמוניזציה למגזר החרדי ואנחנו ממשיכים לשתוק / דעה

הייתי נאיבי עד לתקופת הקורונה. בכל פעם שנאמר לי שהתקשורת עובדת שעות נוספות בכדי להסית נגד החרדים, הייתי מניף יד בביטול והייתי אומר לסובבים אותי, שאני מכיר את התקשורת כי אני עובד בה ואין סיכוי שזה קורה/ אוריאל צייטלין בטור דעה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
קורונה אילוסטרציה (צילום Pixabay)
קורונה אילוסטרציה (צילום Pixabay)

הייתי נאיבי עד לתקופת הקורונה. בכל פעם שנאמר לי שהתקשורת עובדת שעות נוספות בכדי להסית נגד החרדים, הייתי מניף יד בביטול והייתי אומר לסובבים אותי, שאני מכיר את התקשורת כי אני עובד בה ואין סיכוי שזה קורה.

אני צרכן של התקשורת החילונית והרגשתי שאני מכיר אותה היטב ולא יכול להיות שיושבים אנשים וחושבים כיצד לצייר את החרדים כפני הרוע. אבל זאת עובדה וזה קורה לי מול העיניים.

לא רק ששונאים אותנו, עובדים מאוד קשה כדי להשניא אותנו עוד. בכל פעם שכתב מביא למערכת כתבה הקשורה לקרונה ב"במקרה" שמים תמונה של חרדי ומצמידים את המילה אילוסטרציה. זה קורה כמעט בכל כלי התקשורת על בסיס יומי. בואו נתעכב על זה.

אני מת על המונח "אילוסטרציה", שזה אומר למעשה "המחשה". ומעתה במהלך הטור אשתמש במילה המחשה.

תארו לעצמכם שבכל פעם שישנה כתבה על איידס, היו שמים תמונת המחשה של אנשי הקהילה הגאה. תארו לכם שבכל פעם שישנה כתבה על רצח נשים היו שמים תמונות המחשה של ערבים. תארו לכם שבכל פעם שישנה כתבה על הסתה נגד פוליטיקאים, היו שמים תמונת המחשה של מתנחלים. תארו לכם שבכל פעם שישנה כתבה על התנשאות היו שמים תמונת המחשה של אשכנזי. תארו לכם שבכל פעם שישנה כתבה על העלמת מס היו שמים תמונת המחשה של זמר מזרחי.

יש עוד אינספור דוגמאות של תמונות המחשה שלעולם לא היו שמים לנו כי מבינים שזה לא הגיוני בעליל. זה מסית, וזה יוצר תדמית שגויה. אבל התקשורת 'הנאורה' שלנו בוחרת להשקיע זמן ומוחות כיצד לבדוק איך הנגיף המסוכן איתנו כמאפיין חרדי. משהו מסוכן.

כחרדי, אני חש כבר את התסמינים של ההסתה, רואים כיצד חרדי בירושלים חוטף מכות כי הוא חרדי, הפעילה החברתית דינה דיין חוטפת יריקות כי היא עם כיסוי ראש.

העיתונאית החרדית, אפרת פינקל, התבקשה ע"י נוסעת באוטובוס שלא תשב לידה. שלט שקורא לתושבים להקפיד לראות שלא נכנסים חרדים לבניין כבר נתלה איפה שהוא, אני אישית קבלתי תלונה מחילוני ללא מסכה שאני מפיץ את הנגיף.

איך הגיוני שכוכב ילדים מטורלל וטיפש אומר "מי רוצה להאכיל בדואים" וכל החברה הישראלית נדרשת לחשבון נפש לאומי, אבל תקשורת מאוחדת סביב יצירת דמוניזציה למגזר החרדי ואנחנו ממשיכים לשתוק, למה?

הדבר הזה חייב להיפסק, כי הרצח של "מפיץ הנגיף החרדי" אם חלילה יקרה הוא יהיה על הידיים של עורכי כלי התקשורת. אגב, אם חלילה יקרה רצח כזה, הם יזדעזעו בשידור ואז למחרת יחפשו שוב תמונה של חרדי לכתבת קורונה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
17 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
17
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x