xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

'התקלות' ממשיכות: ספינות איראניות עולות באש

מסתורין באיראן: סוכנות הידיעות "טאסנים" דיווחה היום, כי לפחות שבע ספינות עלו באש בנמל בבושהר, במה שנראה חלק מסדרת אירועים בלתי מוסברים סביב מתקנים גרעיניים ותעשייתיים מאז סוף חודש יוני. לא דווח על נפגעים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שריפת ספינות אילוסטרציה (צילום Pixabay)
שריפת ספינות אילוסטרציה (צילום Pixabay)

מאז סוף חודש יוני אירעו מספר פיצוצים ושריפות סביב מתקני צבא, גרעין ותעשייה איראניים, כולל שריפה במתקן הגרעין בנתנז באיראן ב -2 ביולי. בנתנז נמצא מרכז העשרה של איראן, שלדברי טהראן המקום למטרות שלום.

מנגד לטענת האו"ם, לאיראן היתה תוכנית נשק גרעינית חשאית שהופסקה בשנת 2003. טהראן מכחישה שאי פעם תכננה ליצר נשק גרעיני. טהרן אמנם אמרה שזה למטרות שלום, אך המוסד הישראלי הצליח לרוקן מחסן של מסמכים של תוכנית הגרעין האיראנית, ולהביא את הכל לארץ, כך שקרי איראן התגלו.

בכיר איראני אמר ב-3 ביולי כי הם יודעים את סיבת השריפה בנתנז, אולם היא תפורסם במועד מאוחר יותר. כמה גורמים איראנים אמרו כי ייתכן שחבלה בסייבר גרמה לכך, ואחד מהם הזהיר כי טהראן תגיב נגד כל מדינה שתבצע פיגועים כאלה.

במאמר בתחילת יולי התייחסה סוכנות הידיעות הממשלתית IRNA אפשרות לחבלה על ידי ישראל וארצות הברית, למרות שהסוכנות לא האשימה את ישראל באופן ישיר. שר הביטחון בני גנץ אמר ב-5 ביולי שישראל אינה "בהכרח" עומדת מאחורי כל אירוע מסתורי באיראן.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x