xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

התפשטות הנגיף: צרפת בסגר – "אנחנו טובעים בגל שני"; שיא נדבקים בארצות הברית | עדכון קורונה עולמי

מספר הנדבקים בקורונה בפולין זינק פי 3 בתוך פחות מחודש ועקף את רף ה-300 אלף. משרד הבריאות של הודו עדכן כי מספר נשאי הקורונה במדינה חצה את רף ה-8 מיליון; מקרון מודיע על סגר: "הנגיף מתפשט בקצב שאפילו התחזיות הפסימיות ביותר לא צפו"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הנשיא מקרון: צילום דוברות נשיא צרפת
הנשיא מקרון: צילום דוברות נשיא צרפת

כמעט רוב מדינות אירופה נמצאות כעת בגל שני. 11,700 מקרי מוות חדשים ביבשת נמצאו, קפיצה של 37% מהשבוע הקודם. בשבוע האחרון נרשמו 1.3 מקרים חדשים של קורונה, כמעט מחצית מכמות המקרים שדווח בעולם כולו (2.9 מיליון) – כך על פי עדכון נתוני החולים האחרון של ארגון הבריאות העולמי שפורסם ביום שלישי.

על רקע הפיגוע: צרפת נכנסת לסגר רך

מקרון הודיע סגר שיחל כבר ביום שישי ויימשך לפחות עד דצמבר. על פי מקרון, בתי הספר יישארו פתוחים, אנשים יוכלו לצאת לעבודה אבל מסעדות וברים, מרכזי בילוי ובכלל כל תרבות הפנאי – תיסגר.

"הנגיף מתפשט בקצב שאפילו התחזיות הפסימיות ביותר לא צפו", אמר הנשיא הצרפתי. "כמו אצל כל שכנינו הנגיף האיץ את התפשטותו במפתיע, כאילו אגר כוחות לקראת החורף המתקרב והטמפרטורות הצונחות".

"כולנו באותה סירה: טובעים בגל שני שאנו יודעים שהולך להיות קשה מקודמו, קטלני יותר מהראשון", הוסיף.

פולין: זינוק פי שלושה בחולים בתוך חודש

משרד הבריאות בפולין דיווח על מספר שיא של נדבקים חדשים ביום – 20,156, ו-301 מתים מקורונה. ובנוסף, מספר הנדבקים בקורונה בפולין זינק פי 3 בתוך פחות מחודש ועקף את רף ה-300 אלף.

בממשלה הזהירו כי תחול עלייה בהדבקה בשל המחאות שפרצו ברחבי המדינה נגד פסיקה מהשבוע שעבר של בית המשפט החוקתי נגד קיום הפלות. הממשלה כבר הודיעה על סגירת מסעדות ופאבים, ואף אסרה על התקהלות של יותר מחמישה אנשים. כמו כן, במרבית בתי הספר עברו ללמידה מרחוק.

שיא בארצות הברית: 80,662 נדבקים חדשים בקורונה אתמול

הרשויות בארה"ב דיווחו על 80,662 נדבקים חדשים בקורונה ביום רביעי ו-996 מתים, כך על פי הנתונים שאספו ב-NBC. מדובר על שיא נדבקים יומי חדש, לפי התיעוד של NBC. השיא הקודם נרשם ביום שישי ועמד על 79,303. עם זאת, המספר נמוך מזה שעליו דיווחו באוניברסיטת ג'ונס הופקינס ביום שבת.

הודו חצתה את רף ה-8 מיליון נדבקים

משרד הבריאות של הודו עדכן כי מספר נשאי הקורונה במדינה חצה את רף ה-8 מיליון, מתוכם מתו 120,527 בני אדם. ביממה האחרונה בלבד התגלו בהודו כ-50 אלף מקרי קורונה חדשים ומתו מסיבוכי הנגיף 517 איש.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x