xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

התפשטות הנגיף: כ-20,000 מעובדי רשת אמזון בארה"ב נדבקו בנגיף – ספרד מרחיבה את ההגבלות | כל הפרטים

לאחר הפרסום כי הנשיא טראמפ והגברת הראשונה נדבקו גם הם בנגיף; גרמניה, ארגנטינה, והודו דיווחו על מקרים חדשים יומיים הגבוהים ביותר מאז אפריל, וגם רשת אמזון דיווחה על מספר העובדים שנדבקו בנגיף
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה (צילום: Pixabay)
אילוסטרציה (צילום: Pixabay)

לאחר הפרסום כי הנשיא טראמפ והגברת הראשונה נדבקו גם הם בנגיף. גרמניה דיווחה על מקרים חדשים יומיים הגבוהים ביותר מאז אפריל. וגם רשת אמזון דיווחה על מספר העובדים שנדבקו בנגיף

ענקית המסחר אמזון הודיעה כי כ-20,000 מעובדיה בארה"ב נבדקו ונמצאו חיוביים או נחשבו חיוביים לנגיף הקורונה עם זאת, החברה אמרה כי שיעור ההדבקה של עובדיה נמוך בהרבה מזה שנראה בקרב האוכלוסייה הכללית בארה"ב.

הגילוי מגיע לאחר חודשים של לחץ מצד עובדי אמזון וקבוצות עובדים שקראו לחברה למסור מידע על כמה מעובדיה חלו בנגיף במהלך החודשים האחרונים. חלק מהעובדים במרכזים הלוגיסטיים של אמזון מתחו ביקורת על אמצעי ההגנה של החברה כדי להגן עליהם מפני הנגיף.

"מאז תחילת המשבר הזה עבדנו קשה על מנת לעדכן את עובדינו, והודענו להם על כל מקרה חדש בבניין שלהם", מסרה רשת אמזון בפוסט בבלוג של החברה.

ארגנטינה וגרמניה: מספר המתים עולה

בתוך כך מספר ההרוגים מהנגיף בארגנטינה עלה מעל 20,000 ביום חמישי האחרון, המדינה הדרום אמריקאית, שהאטה את התפשטות הנגיף עם סגר קפדני בחודש מרץ, דיווחה על 14,001 מקרים חדשים של הנגיף שהעלו את הזיהומים הכוללים ל-765,002, אחת המדינות עם המספר הגבוה ביותר בעולם.

משרד הבריאות בארגנטינה הוסיף 3,352 מקרי מוות למספרים רובם ממחוז בואנוס איירס. וכך המספרים מגיעים לכ-20,000 מתים.

בגרמניה פרסם מכון רוברט קוך (RKI) למחלות זיהומיות, כי מספר מקרי הקורונה המאושרים במדינה גדל ב-2,673 במהלך 24 השעות האחרונות, והסתכם ב-299,395. מספר המתים עלה ב-8 ל-9,508, כך עולה מהנתונים.

ספרד תחת גל השני

ספרד, שנלחמת בגל השני של הנגיף, הרחיבה את המגבלות ברחבי הבירה מדריד, למרות התנגדות חריפה מצד הרשויות האזוריות במדריד. רוב האזורים האחרים הסכימו גם להדק את הסגר, באזורים של הידבקות מהירה.

מדריד נאבקת בשיעור של 780 מקרים ל-100,000 איש, לעומת 300 ל-100,000 בלבד בשאר חלקי ספרד – הגבוהה ביותר באיחוד האירופי. מדריד תהפוך לבירת אירופה הראשונה שתשוב לסגר כדי להילחם בזינוק התלול במקרי הנגיף.

בהודו דווח על מקרי מוות נוספים במהלך השעות האחרונות. משרד הבריאות עדכן היום כי מספר ההרוגים בהודו עלה ל-99,773.

בפיליפינים, שניים מיעדי התיירות הפופולריים ביותר, כולל חוף בורקאי, נפתחו מחדש באופן חלקי, לשם הגיעו רק חלק קטן מהתיירים בהשוואה לשנה שעברה.

כמו ברוב המדינות, המגפה הרסה את ענף התיירות בפיליפינים, שכיום עם מספר נדבקים הגדול ביותר בדרום מזרח אסיה, יותר מ-314,000, ו-5,504 מקרי מוות.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x