xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

התפשטות המגיפה: בריטניה תודיע היום על הגבלות חדשות; במדריד הוטל סגר חלקי | עידכון קורונה עולמי

במדריד הוטל סגר חלקי בעקבות שיעור נדבקים חריג, בבריטניה נערכים להגבלות חדשות בעקבות מספרים שלא נראו במשך חודשים; מספר המתים בארה"ב מתקרב ל-200 אלף
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
Pixabay
Pixabay

ארגון הבריאות העולמי (WHO) מסר כי 156 כלכלות ברחבי העולם, המייצגות כשני שלישים מאוכלוסיית העולם, מחויבות למנגנון שאמור להבטיח נגישות כלל עולמית לחיסון לקורונה.

ובעוד בעולם מתכוננים לחיסון, בבריטניה מתכוננים להגבלות חדשות עליהן יודיע ראש הממשלה בוריס ג'ונסון. על פי הדיווח של רשת "סקיי ניוז", שדיווחה הלילה (שלישי) כי ג'ונסון צפוי להכריז היום על הגבלות בתחום ההסעדה והבילוי. על פי הפרסום מסעדות ופאבים בממלכה יחויבו להיסגר מדי יום בשעה 22:00 החל מיום חמישי הקרוב.

עוד דווח כי ראש עיריית לונדון סאדיק קאן מציע להטיל עוד 15 מגבלות בעירו, בהן חובה לעטות מסיכה במרחב הציבורי וכן הגבלת מספר המשתתפים בחתונות ובהלוויות.

ספרד: הוטל אתמול סגר על אזורים נרחבים במדריד

במדריד וביישובים שסמוכים אליה מונעת המשטרה מאזרחים להיכנס ולצאת משכונות של מעמד הפועלים. אותן שכונות נכללות בסגר חלקי של שבועיים, שהוטל כדי לבלום את ההתפשטות המהירה ביותר של הנגיף באירופה.

עם זאת, התושבים רשאים לנוע בחופשיות בתוך שכונותיהם. בהתאם למגבלות החדשות, הכניסה אסורה לפארקים וגנים ציבוריים ובנוסף בתי הקפה והמסעדות נסגרים בשעה 22:00.

מספר המתים בארה"ב מתקרב ל-200 אלף

במערכת הבריאות בארה"ב מודאגים מאוד מחידוש הלימודים בבתי הספר ובמכללות ומתחילת החורף, שישאיר את התושבים בבתים.

על פי התחזית של אוניברסיטת וושינגטון, מספר קורבנות הקורונה בארה"ב יוכפל ויגיע ל-400,000, כך על פי ההערכות. ובינתיים כדי לשקם את הכלכלה, הסנטורים רוג'ר וויקר, וסוזאן קולינס, מהמפלגה הרפובליקנית מציעים להעביר לתעשיית התעופה שנפגעה מהקורונה סיוע ממשלתי של מעל 28 מיליארד דולר.

הודו: 87,000 נדבקים חדשים בקורונה

בהודו שבה חיים 1.3 מיליארד איש נדבקו עד כה יותר מ-5.4 מיליון בנגיף. בתוך שבועות צפוי מספר הנדבקים בהודו לעבור את ארה"ב, שבה אובחנו 6.8 מיליון נדבקים.

והיום דווח על 87,000 נדבקים חדשים בקורונה ב-24 השעות האחרונות. למרות זאת היום נפתח הטאג' מאהל למבקרים לראשונה מזה חצי שנה. המבקרים נדרשו לעטות מסכות ובכניסה לאתר המפורסם נמדד להם חום.

אילוסטרציה - צילום: Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

ברוב ניו זילנד הוסרו ההגבלות

למרות ההגבלות והשיאים ברחבי העולם בהתפשטות הקורונה, ברוב ניו זילנד הוסרו ההגבלות שנועדו לבלום את המגפה. הן נשארו בתוקף רק באוקלנד, העיר הגדולה במדינה.

במערכת הבריאות לא דיווחו היום על נדבקים חדשים, ומספר החולים הפעילים עומד על 62. ראש הממשלה ג'סינדה ארדרן אמרה כי הגורמים הרשמיים במדינה מאמינים שניו זילנד "בדרך הנכונה".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x