xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

התנועה לאיכות השלטון פנתה לבג"ץ: למנוע מרה"מ לבחור את נציגי הכנסת בוועדה לבחירת שופטים

התנועה לאיכות השלטון: "מגבלותיו של רה"מ בכל הנוגע למערכת אכיפת החוק שנוסחו בטיוטת הסדר ניגוד העניינים, אותו הגיש היועמ"ש חלות עליו כבר כעת. יש לאסור על רה"מ לבחור את נציגי הכנסת בוועדה, עקב היותו חשוד בפלילים חמורים שההליך בעניינו מתנהל בבית המשפט"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

בשבוע שעבר הגיש היועמ"ש מנדלבליט תגובה מקדמית בעתירה התנועה לאיכות השלטון לבג"ץ בנושא הסדר ניגוד עניינים לרה"מ נתניהו, ובתגובה ציין כי הוציא טיוטת חוות דעת מטעמו המתייחסת לניגוד העניינים בהיבטים הנוגעים למינויים במשטרת ישראל ובתפקידי מערכת אכיפת החוק.

עוד ציין היועמ"ש כי טיוטת חוות הדעת הועברה לבאי כוחו של רה"מ, וכי ובתקופת ביניים זו, יש לראות בטיוטת חוות הדעת כהנחיה המשפטית המחייבת.

משום שמתגובתו של היועמ"ש עולה כי טיוטת חוות הדעת כבר הועברה לידיעת השרים שהסמכויות הרלוונטיות מצויות בתחומי אחריותם, ומשום שהטיוטה כבר נכנסה לתוקפה והיא המסמך המחייב בכל הנוגע למגבלות רה"מ בעניינים הנוגעים למערכת אכיפת החוק – דורשת התנועה בתגובה שהגישה לבג"ץ כי יחייב את היועמ"ש לפרסם את טיוטת חוות הדעת לציבור הרחב במיידי.

משום שמגבלותיו של רה"מ בכל הנוגע לאכיפת החוק חלות עליו כבר כעת, את מגבלותיו "בעניינים הנוגעים לוועדה לבחירת שופטים" יש לממש באופן מיידי, משום שהיום יתקיימו הבחירות לנציגי הכנסת בוועדה לבחירת שופטים. מתוקף מגבלה זו דורשת התנועה לאסור על רה"מ מלבחור את נציגי הכנסת בוועדה או לבחור שר ממשלה מטעמו כחבר הוועדה. זאת עקב היותו חשוד בפלילים חמורים שההליך בעניינו מתנהל בבית המשפט.


שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x