xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

התנועה לאיכות השלטון:‏ "כל הכבוד לחה"כ משה ארבל מש"ס"

הבוקר ביקר ח"כ משה ארבל בהארכת מעצר בבית המשפט בפתח תקווה, ושם גילה כי בניגוד להחלטת בג"צ, אסיר הובא לדיון כשהוא אזוק ברגליו. ח"כ ארבל פנה לשופט לגבי אי ציות לפסקת בג"צ, והשופט הורה לשחרר את רגלי העציר מאזיקים.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

התנועה לאיכות השלטון פרסמה הודעה היום ובירכה את ח"כ משה ארבל מסיעת ש"ס, בהודעה נאמר "יש נבחרי ציבור שגם באו לעבוד. אבל לא לעבוד עלינו, אלא לעבוד באמת. כל הכבוד לחה"כ משה ארבל מש"ס, שהתיר הבוקר מכבליו אסיר שנאזק בניגוד להנחיות. על פי הנחיה שיצאה מטעם היועצת המשפטית לשב"ס, ובעקבות עתירה בנושא לבג"ץ, אין לאזוק (ידיים או רגליים) אסירים באולם בית המשפט – אלא במקרים חריגים ובנימוקים שיצדיקו זאת. אז אסור. אז מה."

‏השבוע התקיים בכנסת דיון חירום בנושא, לאחר שהתברר כי למרות ההנחיות, ולמרות פסק הדין של בג"ץ, ממשיכים סוהרים לאזוק אסירים באולמות בתי המשפט, כאשר האסירים פעמים רבות אינם מודעים לזכויותיהם.

הדיון בוועדה התקיים, נאמרו דברים לפרוטוקול, וכמו במקרים רבים השיירה עברה, עד לדיון הבא.

‏אלא שבאופן חריג, חבר הכנסת הטרי משה ארבל מש"ס החליט לצאת מאולם הועדה הממוזג והנוח, ולבדוק האם הדברים שנקבעים בכנסת באמת יורדים אל השטח.

כך, הגיע חבר הכנסת במפתיע לדיון באולם המעצרים בביהמ"ש השלום בפ"ת, שם ראה נאשם כבול באזיקים, בניגוד לפסיקה ולהנחיות הברורות.

לאחר שהציג את עצמו בפני בית המשפט ונרשם בפרוטוקול, העיר חבר הכנסת לשופט כי האסיר אזוק בניגוד לחוק, ותוך שהוא מבהיר כי אינו קשור לתיק. והנה, לאחר שכב' השופט ארז מלמד דרש תשובות מהשב"ס, ולא קיבל, הוא הורה במקום להסיר את האזיקים. "חבר הכנסת משה ארבל, אנחנו מצדיעים לך. כל הכבוד" כך בירכה התנועה לאיכות השלטון.

ח״כ משה ארבל אמר לאחר מכן כי: ״בביקור פתע שקיימתי באולם ביהמ״ש מצאתי שוב הפרה של סעיף 9א לחוק סדר הדין הפלילי ושל פסיקת בג״צ. פניתי לשופט ובעקבות כך ניתנה החלטה שיפוטית להסיר לאלתר את האזיקים. בכוונתי להמשיך ולעקוב אחר הנושא הנוגע בליבת זכויות האדם באשר הוא אדם״.

ח"כ ארבל מסיעת ש"ס אמר הבוקר לאתר DFN: כי "כבוד האדם חשוב יותר מכל דבר אחר, לא צריך להשפיל אנשים שלא מסכנים את הסביבה, אין סיבה להכניס בדיון להארכת מעצר אדם עם אזיקים ברגליים, במיוחד שבג"צ פסק נגד ההליך הזה".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x