xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"התנהלות חובבנית": ביקורת קשה על הממשלה באיטליה

מעל 64,000 מתים מנגיף הקורונה באיטליה, תגובות קשות באיטליה נגד התנהלות "חובבנית" של הממשלה לגל השני של נגיף הקורונה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מסכת קורונה אילוסטרציה צילום Pixabay
מסכת קורונה אילוסטרציה צילום Pixabay

איטליה עקפה את בריטניה והשיבה לעצמה את המקום הראשון המפוקפק באירופה עם מספר מקרי המוות הגדול ביותר באירופה, כאשר מספר המתים מגיע מעל 64,000.

ממשלת איטליה עומדת בפני האשמות על מדיניות 'חובבנית' במלחמה בנגיף הקורונה, לאחר שמערכת הבריאות שוב לא הצליחה להגן על קשישים והממשלה לא המשיכה את קיום ההגבלות החדשות.

משרד הבריאות האיטלקי דיווח על 649 מקרי מוות חדשים הקשורים לקורונה ביום שבת, לעומת 761 יום קודם. זה מביא את המספר הרשמי ל-64,036 מאז התפרצותו בפברואר השנה, כך לפי אוניברסיטת ג'ונס הופקינס.

המיקרוביולוג האיטלקי אנדראה קריסנטי, שלקח חופשה מאימפריאל קולג' בלונדון בכדי לסייע בהתמודדות עם ההתפרצות איטליה, מתח ביקורת על הממשלה. הוא אמר: "הגל הראשון של איטליה היה מזל רע, אבל הגל השני שהביא למותם של 25,000 איש, הוא בלתי נסלח, סימן לניהול לקוי והכנה חובבנית".

הנגיף התפשט במהירות, ואיטליה רשמה 28,000 מתים מאז 1 בספטמבר. "ברור שצריך להיות השתקפות", אמר גואידו ראסי, לשעבר מנכ"ל סוכנות התרופות האירופית, לטלוויזיה הממלכתית באיטליה לאחר שאיטליה דיווחה על שיא של 993 מקרי מוות ביממה אחת. "המספר הזה של כמעט 1,000 מתים תוך 24 שעות גבוה בהרבה מהממוצע האירופי".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
10/05/2023 23:47

Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me? https://www.binance.com/tr/register?ref=53551167

25/05/2023 22:35

Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you. https://accounts.binance.com/en/register-person?ref=P9L9FQKY

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x