xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

התמונה ש"חשפה" את אדריכל "הפצצה הגרעינית" למודיעין

חיסול אבי תוכנית הגרעין האיראני: בינואר 2019 מקיים המנהיג העליון כינוס של כל ראשי המחקר האקדמי, הגרעין והביטחון. בין המוזמנים גם מוחסן פאחריזדה אך כדי להימנע מצילום, הוא ממוקם מאחרי אחד הצלמים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
תמונות המדען באתר של חמינאי: (פורסם על ידי בלוג המודיעין "אינטלי טיימס")
תמונות המדען באתר של חמינאי: (פורסם על ידי בלוג המודיעין "אינטלי טיימס")

חיסול אבי תוכנית הגרעין האיראני: בינואר 2019 מקיים המנהיג העליון כינוס של כל ראשי המחקר האקדמי, הגרעין והביטחון. בין המוזמנים גם מוחסן פאחריזדה אך כדי להימנע מצילום, הוא ממוקם מאחרי אחד הצלמים. הוא בכל נתפס בעין המצלמה והתמונה עולה לגלריה באתר הרשמי של חמינאי. כך חושף בלוג המודיעין "אינטלי טיימס".

‏שתי גרסאות מזירת ההתנקשות במדען הגרעין, מוחסין פאחריזדה, הופצו בתקשורת האיראנית. באחת מהן, נעשה ניסיון להסתיר את מספר לוחית הרישוי שאולי תחשוף מקומות שבמקרה ביקר בהם במסגרת עבודתו או סדרת רכבים שמשמשת את בכירי הארגון.
לוחית הזיהוי בעברית: 89 ט 191 – 77

'אינטלי טיימס' מוסיף כי ‏הגברת הכוננות בשגרירויות ישראל בעולם היא נוהל קבוע כשהמתיחות עולה. בישראל חוששים כי יחידה 840 של "כוח קודס" הפועלת גם ברמת הגולן, תהיה אחת מזרועות הנקמה של איראן. ליחידה "תאים" ברחבי עולם ובעיקר בבלקן ובאירופה. היחידה יודעת לעבוד גם עם "קבלני משנה" מארגוני פשע ועד גיוס פעילי מיליציות.

‏בלוג המודיעין "אינטלי טיימס" היה הראשון לחשוף את פניו של מוחסן פחריזאדה כבר בשנת 2013 וב-4 במאי 2018, ברצף תמונות, בעקבות חשיפתו ב-30 באפריל 2018 ע"י רוה"מ נתניהו.

‏חשיפת פניו התאפשרה בעקבות חומר מודיעיני שהופץ ברשת וחשף לראשונה את פרויקט 'עמאד' ואת קבוצת המדענים שמרכיבה אותו.

‏תמונות שעד אתמול היו נכס מודיעיני פתאום הופכות נחלת הכלל. הדגל בתמונה מימין הוא דגל ארגון SPND, ארגון בתוך משרד ההגנה האיראני שמופקד על הפיתוח החשאי של הפצצה הגרעינית האיראנית

‏מוחסן פחריזדה חוסל בשעה שעשה את דרכו חזרה מעבודתו בצפון מזרח טהראן, דרך רחוב מוסטפה חומייני, אל ביתו בעיר אבסארד. מקום החיסול מרוחק כ-40 ק"מ ממתקנים במזרח טהראן כדג' פרצ'ין, שנקשרו לניסויי ההדק הגרעיני שניהל במסגרת פרויקט הגרעין החשאי. בתמונה: מבט כללי על אזור החיסול.

כזכור ביום שישי האחרון חוסל מנהל תוכנית הגרעין האיראנית, מוחסן פחריזדה, אחד היעדים הבכירים ביותר לסיכול תוכנית הגרעין של איראן, האיש חוסל ביום שישי בסמוך לכניסת שבת, האיש הוא ראש תכנית הגרעין האיראנית.

לפי הדיווחים בתקשורת הזרה, אלמונים התקרבו אליו בעיר אבסרד שבצפון איראן, וירו בו מטווח אפס בראשו, בתקשורת העולמית דווח כי הוא היה המדען היחיד שהזכיר נתניהו כשהציג את ארכיון הגרעין האיראני שנתפס על ידי סוכני מוסד ישראלים.

בערוץ "אל ערבייה" דווח כי מדובר באחד מהיעדים הבכירים ביותר של סוכנויות ביון שונות לסיכול תוכנית הגרעין של טהרן, ונחשב לבכיר ביותר, החיסול מגיע פחות משנה לאחר חיסולו של מפקד כוח קודס של משמרות המהפכה קאסם סולימאני.

לפי הדיווחים מאיראן, אלמונים הגיעו צמוד אליו בעיר אבסרד שבצפון איראן, וירו בו מטווח אפס בראשו. כוחות הצלה לקחו אותו לבית חולים, אך הרופאים נכשלו בניסיונות ההצלה והכריזו על מותו.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
21/01/2024 21:24

Thanks for sharing. I read many of your blog posts, cool, your blog is very good. https://accounts.binance.com/ru-UA/register-person?ref=53551167

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x