xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

השר רפי פרץ: ״נתנגד למדינה פלסטינית יש פה הזדמנות היסטורית״

השר רפי פרץ ערך סיור בפסגות והתייחס לתכנית המאה ולהחלת הריבונות. ״יש פה הזדמנות היסטורית אם זאת, לא נתמוך במדינה פלסטינית״, אמר השר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

על רקע ההתקדמות בתכנית המאה הגיע היום (ג׳) שר ירושלים ומורשת, הרב רפי פרץ לסיור יחד עם ראשי מועצת יש״ע, מנכ"ל המועצה יגאל דילמוני, ראש מועצת בנימין ישראל גנץ וראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן.

ביקב פסגות אמר השר "באוסלו היתה אטימות לאתרי מורשת, ואכן הסכם אוסלו לא שמר עליהם. 25 שנה של הפקרות והרס הביאו את אתרי המורשת למצב קשה ביותר. אנחנו כאן כדי לומר – הדבר הזה לא יחזור. יש לנו כבוד למורשת, ואני מקדם תכנית לאומית להצלתם, לשימורם ולפתיחתם לקהל."

"הדבר הזה צריך לאחד ימין ושמאל, כולם צריכים לפעול לשמירת האתרים שמבטאים 4,000 שנות היסטוריה יהודית, לאומית ועולמית. כבוד לדורות העבר- למען הדורות הבאים. באוסלו נטשו את אתרי המורשת, לא אתן שזה יקרה גם בעסקת המאה. אפעל שאתרי המורשת יסומנו במפות – זו הזהות שלנו ונשמור עליה".

השר הוסיף ואמר, "יש כאן הזדמנות היסטורית להחיל את הריבונות על חבלי מולדת, ואנחנו חייבים ללכת על זה בכל הכוח. עם זאת לא ניתן שתקום פה מדינה פלסטינית. צריך להילחם גם על הצירים ליישובים ועל כך שלא יהיו מובלעות."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x