xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

השר פרץ הציע להעלות את ההיטלים על יבוא של מלט, קיבל תגובות נזעמות והסיר את הציוץ

השר עמיר פרץ כתב בחשבון הטוויטר שלו כי הוא מתכנן להעלות את המס על מלט מיובא, ועורר סערה. תגובות נזעמות נגד המהלך מהקואליציה ומהאופוזיציה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

השר פרץ הגיב לביקורת וכתב: ״מלט המיובא במחירי היצף בשנים האחרונות לא הביא לירידות במחירי הדירות, אך כן פגע בתעשיינים המקומיים ובמאות משפחות שמקור פרנסתן הוא תעשיית המלט. הבאתי החלטה מאוזנת שתשמור על התעשייה המקומית ויחד עם זאת תשמור על מחירי המלט כפי שהם היום עד תום מועד ההיטל."

הציוץ שנמחק

שר האוצר ישראל כ"ץ הגיב על כך: "שר הכלכלה עמיר פרץ הודיע לי היום שהוא ממליץ להעלות את ההיטלים על המלט המיובא ובכך להעלות את מחירו. דבר זה מנוגד לחלוטין להשקפת עולמי שדוגלת בתחרות נגד מונופולים ובהוזלת יוקר המחיה. לכן , מתוקף סמכותי בכוונתי לדחות המלצה זאת על הסף."

שר האנרגיה, ד״ר יובל שטייניץ הגיב בחשבון הטוויטר שלו: "החלטת שר הכלכלה להעלות את היטל ההיצף על יבוא מלט פוגעת בתחרות, נוגדת את עיקרון השוק החופשי ועלולה להעלות את יוקר המחיה. בתקופתי כשר אוצר בין 2009-2013, ביקשו שרי הכלכלה והתעשייה ממפלגת העבודה בנימין ״פואד״ בן אליעזר ז״ל ושלום שמחון, להטיל היטלי היצף מכאן ועד להודעה חדשה. סירבתי לאשר אפילו אחד מהם."

שטייניץ המשיך: "למרות הלחצים של הלוביסטים, ולעתים אף של ראשי ערים ופעילים מתוך הליכוד. אני משוכנע ששר האוצר ישראל כ"ץ מבין את הסכנה שמדיניות סגירת המשק לתחרות מחו״ל היא שגויה בטווח הארוך, וכך גם רוב חברי הקואליציה בועדת הכספים."

חברת ועדת כספים, ח"כ קטי שטרית (הליכוד), בתגובה להחלטת שר הכלכלה להעלות את שיעור היטל היבוא על המלט: "אני מתנגדת לניסיון של שר הכלכלה עמיר פרץ להקשות על יבוא מלט לישראל. עפ"י רשות ‏התחרות,‏ פתיחת ‏השוק‏ הובילה‏ לירידה‏ של ‏כ-‏20% ‏במחירי‏ המלט‏ ולחיסכון הנאמד במאות מליוני שקלים לאזרחי ישראל. את זה הוא מבקש לעצור והמשמעות ברורה – מחירי הדירות יתייקרו. כחברת ועדת הכספים אתנגד למהלך שיפגע בתחרות ובצרכן הישראלי."

ח"כ ניר ברקת: "אני קורא לשר האוצר ישראל כץ שלא לאשר את החלטת שר הכלכלה להעלאת המס על המלט המיובא. במערכת הבחירות התחייבנו להורדת מכסים והיטלים, במטרה להוריד את יוקר המחיה ולהמשיך את הצמיחה. אפעל יחד עם חבריי בוועדת הכספים לעצור את הטירוף הזה על חשבונם של אזרחי ישראל, במיוחד בתקופת משבר הקורונה."

נפתלי בנט הגיב: "‏מקום המדינה ועד 2015 היה מונופול מלט בישראל, שמו נשר. אל מול לחצים כבירים פתחתי כשר הכלכלה את השוק לתחרות, וסירבתי להטיל היטלי ייבוא. כעת, 5 שנים אחרי, מגיע עמיר פרץ, איש שמאל והסתדרות,והופך הכל—עוצר את התחרות. עזבו מילים—בפעולותיה ובמחדליה (בדיקות) זו ממשלה רעה לישראל."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x