xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

השר יזהר שי ביקש מנתניהו להעביר את השר אמסלם מתפקידו

השר יזהר שי ביקש מראש הממשלה נתניהו להעביר את השר דודי אמסלם מתפקידו בעקבות דבריו לחבר הכנסת יואב סגלוביץ' במליאה. השר דודי אמסלם לא נשאר חייב
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

מהומה בקואליציה, שוב. עוד לא עבר חודש מאז השבעתה של ממשלת החירום- הממשלה ה-35, והקואליציה שוב חלוקה, וסוערת. גם הפעם הוויכוח הוא סביב מערכת המשפט ומערכות שומרי הסף. כל העת שרי וחברי הכנסת של הליכוד דורשים את הסרת צווי הפרסום של היועץ המשפטי לממשלה הד״ר אביחי מנדלבליט.

אתמול (שני) פרצה סערה במליאת הכנסת כשהשר דודי אמסלם מהליכוד האשים את ח"כ יואב סגלוביץ' במליאת הכנסת: "אתה שיבשת חקירה כראש להב, לכן אתה יודע את האמת אז אתה תשתוק כשאתה מדבר על רה"מ".

היום (שלישי) ביקש השר יזהר שי ופנה לנתניהו בכדי שיעביר את השר דודי אמסלם מתפקידו בעקבות דבריו אמש נגד המשטרה והיועמ"ש. נזכיר כי השר יזהר שי הוא היחיד שהוציא הודעה מבין חברי הכנסת של כחול לבן ביום המשפט של נתניהו כנגד ההתקפה שלו על שומרי הסף.

השר דודי אמסלם הגיב: ״לא עדכנו אותי שמונה שר לחלוקת ציונים לשרים אחרים, אני מבקש משרים שרק אתמול קיבלו נייר מכתבים חדש, שלא יטיפו לי מוסר ולא ילמדו אותי הלכות נימוסין. אמשיך להתבטא ולהגיד את כל אשר על ליבי, ללא פחד וללא מורא. תודה״.

חבר הכנסת שלמה קרעי (הליכוד) הגיב לשר שי וכתב: ״מה? אולי השר יזהר שי צריך לשקול להשתחרר מתפקידו כשהוא בא למנות תומכת סרבנות אנטי ציונית זו ממלכתיות? ממלכתיות זה להקשיב לביקורת גם כשאינה מוצאת בעיניך. ממלכתיות זה לא להכניס גיס חמישי לתפקידי מפתח מנין עזות המצח? יישר כח לשר אמסלם על דבריו אתמול. סגלוביץ' נותר ללא מילים״.

גם יושב ראש האופוזיציה יאיר לפיד התייחס לדברים וכתב: ״‏השר ⁦יזהר שי קרא לנתניהו להעביר מתפקידו את דודי אמסלם בעקבות דבריו על היועמ״ש והמשטרה. אוקיי יזהר, ואם הוא לא יעביר אותו מתפקידו? מה אתה מתכונן לעשות בעניין?״

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x