xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

חילופי שרים במשפטים: השר היוצא תקף השר הנכנס הבטיח להגן

הערב התקיים טקס חילופי השרים במשרד המשפטים, השר אוחנה תקף את הפרקליטות. ניסנקורן החל לעבוד.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

הערב (ב) בטקס חילופי השרים במשרד המשפטים השר אוחנה ניצל את ההזדמנות לתקוף את הפרקליטות:

"הדברים מפניהם התריעו רבים וגדולים לפני, הדברים מפניהם התרעתי גם אני ביותר מהזדמנות אחת, לא באו על תיקונם. התיקון הכל כך נדרש בתביעה הכללית ובפרקליטות לא קרה, כי המערכת, היום לפחות כבעבר – מכוילת להגן על עוצם ידה יותר משהיא מכוילת להגן על אמון הציבור בה."

השר אוחנה בירך את השר הנכנס אבי ניסנקורן ואיחל לו הצלחה:

"אני רוצה לאחל שתזכה לממש את רצון הציבור במשילות ובאופן דמוקרטי, שתזכה להרבות טוב למען מדינת ישראל, שתגשים את שליחותך הציבורית בהצלחה, ושלפחות, אם לא כל אלה – לפחות שתזכה כמוני – שלא יהיה לך משעמם."

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט אמר: "אתמול הוקמה במדינת ישראל ממשלה אחדה לאחר תקופה ארוכה של אי יציבות פוליטית. אנו ביעוץ המשפטי לממשלה נפעל בשיתוף פעולה מלא עם הממשלה החדשה ושריה. אני מבקש להודות לשר המשפטים היוצא אמיר אוחנה. אין זה סוד שהיו מחלוקות בינינו אך לצד זה הייתה עבודה משותפת ופוריה."

מנדלבליט הוסיף: "פעלנו בשיח מתמיד ושיתוף פעולה מתמיד בין היתר לתקנות לשעת חירום רבות מאוד שהיו נדרשות וזו באמת הייתה שעת חירום וכולנו מקווים שזה מאחורינו. בהזדמנות הזו אני מאחל לך הצלחה בתפקידך החשוב כשר לביטחון פנים ומשוכנע שנמשיך לעבוד יחד."

"זו ההזדמנות לברך את חבר הכנסת הנכנס שר המשפטים אבי ניסנקורן. ישנם אתגרים רבים שניצבים לפניך ואנו פה לעזור לך. למשרד המשפטים משימות רבות ואחת מהם היא להבטיח את שמירת החוק של מדינת ישראל. גם כשהרוחות סוערות בחוץ, גם כאשר מנסים להסיט אותנו מדרכנו באמצעים כאלה ואחרים, גם כאשר מעלים טענות כזב ומנסים לפגוע בעבודתנו, אנו ממשיכים ונמשיך לצעוד בדרך הזו ללא כחל ושרק."

היועמ"ש נפרד מהשר היוצא (צילום: שלומי אמסלם\לע"מ)

שר המשפטים הנכנס אבי ניסנקורן. אמר בטקס: "משרד המשפטים הוא חומת המגן של הדמוקרטיה הישראלית. בתקופה האחרונה, גם החומה הזו, על אף שהיא בנויה לתלפיות, נזקקת להגנה. אני ניצב כאן היום כדי להתחייב בפניכם – שמעתה אני אהיה החומה שלכם. אתם תקבלו את כל ההגנה הנדרשת כדי שתוכלו לבצע את שליחותכם הציבורית במקצועיות, ללא מורא ובגאווה גדולה. חשוב לזכור: כמו כל מערכת, גם מערכת אכיפת החוק לא חפה מטעויות. ביקורת מקצועית ועניינית על מערכת המשפט אינה רק לגיטימית – היא הכרחית. ביקורת ציבורית על החלטותיה של הרשות השופטת – היא חלק חשוב מהדמוקרטיה שלנו. אבל ביקורת אינה תו הכשר לדה לגיטימציה."

ניסנקורן הוסיף והדגיש כי "כל מי שחשובה לו זהותה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, ישמור ויגן על עצמאותה של מערכת המשפט והרשות השופטת, כך בכוונתי לעשות." 

בתוך כך, ניסנקורן כבר התחיל את עבודתו המשרדית ונפגש הערב לפגישת עבודה ראשונה עם נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות ובעוד זמן קצר יפגש עם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט.

שר המשפטים הנכנס (צילום: שלומי אמסלם\לע"מ)
שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x