xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

השר דרעי ל-DFN: "יש אנשים שהגיעו לחרפת רעב, אדאג לאנשים האלה"

השר דרעי דרש שבתכנית הכלכלית של הקורונה יהיה סיוע ישיר באמצעות תלושי מזון ל-200 אלף משפחות מוחלשות. השר אמר ל-DFN: "זו עזרה לאנשים לאוכל, למזון, לביטחון תזונתי ועל זה לא אתפשר"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

במסגרת התוכנית הכלכלית המתבקשת לנפגעי הקורונה, דרש השר דרעי שיהיה סיוע ישיר באמצעות תלושי מזון ל-200 אלף משפחות מוחלשות, עניות, שנפגעו כלכלית קשות בקורונה, גם בשל קריסת מפעלי בחסד והתרומות. זה גם היה התנאי של השר דרעי לתמיכת ש"ס בתכנית, בלי תמיכת החכים של ש"ס התכנית לא היתה מקבלת 61 אצבעות בכנסת.

מדובר בתכנית לשכבות החלשות שמחירה בין 600 מיליון ל-900 מיליון שקלים. בשעות הקרובות יגבשו את הקריטריונים להעברת תלושי המזון לנזקקים בכמה פעימות במהלך השנה הקרובה.

השר דרעי אמר ל-DFN: "האוכלוסיות המוחלשות נפגעו יותר מכולם במשבר הכלכלי הקשה שנגרם בעקבות התפשטות הקורונה. יש אנשים שהגיעו לחרפת רעב ואני לא אנוח ולא אשקוט עד שאדע שאנחנו דואגים לאנשים האלה למזון ולמחיה. זו עזרה לאנשים לאוכל, למזון, לביטחון תזונתי ועל זה לא אתפשר."

כזכור הבוקר פורסם ברשת ב': כי נתניהו מקדם מהלך של מענק לכל משפחה כפי שהיה בערב חג הפסח אז קיבלו 500 שקל לכל ילד, יועצו הכלכלי של ראה"מ הפרופ' אבי שמחון מגבש מתווה, ובמקביל יקודם מתווה דרעי לחלוקת סיוע לנזקקים שקיבלו הנחה בארנונה בשנת 2019

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
16 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
16
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x