xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

השר אמיר אוחנה נפגש אתמול עם הנערה בתיה גטר בת ה-13

השר אמיר אוחנה נפגש אתמול עם הנערה בתיה גטר בת ה-13 שנעצרה בסוף השבוע האחרון, לאחר שהורידה את המסכה כדי לשתות, ושני שוטרים איימו לתת לה דו"ח, היא בכתה עד שאמא שלה הופיעה במקום
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

אתמול נפגשה בתיה גטר בת ה-13 עם השר אוחנה שאמר: ״אני מביע צער על המקרה. הלב שלי יצא אלייך כשראיתי את הסרטון. היה לי חשוב מאוד לפגוש ולשמוע אתכם. אני שמח על הביקור שנערך היום בתחנת המשטרה המקומית ומודה על מסר האחדות שהוצאתם מהמפגש. אני מקדיש בימים אלה ועוד אקדיש זמן רב לשיפור מתמיד ביחסי המשטרה עם הציבור החרדי״.

כזכור היום שישי האחרון היום לבקשתו של השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה נערכה שיחה בינו לבין ראשי הסיעות החרדיות — שר הפנים אריה דרעי, שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן, ויו״ר ועדת הכספים ח״כ משה גפני — וזאת בשל התחושות הקשות העולות מקרב הציבור החרדי על אכיפת יתר של משטרת ישראל כלפי החברה החרדית בנוגע לחובת עטיית מסיכות כחלק מהמאמץ הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה.

ראשי הסיעות הביעו בפני השר את תחושות הציבור בצורה מפורטת והוא שמע את טענותיהם בקשב רב.

השר הנחה את מפקדי המשטרה להעביר עד אחרון השוטרים את ההנחיה להפעיל שיקול דעת, לאכוף בחכמה ועם שכל ישר ולהמנע מאכיפה בררנית.

מן השיחה עלה צורך במינוי אדם או צוות המכיר היטב הן את עבודת המשטרה והן את העולם החרדי כיועץ מומחה לשר הבט"פ לבירור הטענות העולות מן השטח, אך לא פחות חשוב מכך — לחיבור בין המשטרה לחברה החרדית.

שר הבט״פ קיבל את ההצעה. ובהמשך לסיכום עם ראשי הסיעות החרדיות, מינה השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה את ניצב (בדימוס) אריק יקואל לראש הצוות המייעץ לשר בנוגע לחברה החרדית.

יקואל, 63, נשוי ואב לעשרה, בוגר הפקולטה לכלכלה ומנהל עסקים באוניברסיטה העברית, שימש בעברו כקצין חבלה ראשי וראש אגף תכנון וארגון במשטרת ישראל. יקואל הוא החרדי הראשון שהגיע לדרגה זו במשטרת ישראל.

אמש, יקואל כבר השתתף בדיון שקיים שר הבט"פ עם ראשי רשויות חרדים ונציגים נוספים מהחברה החרדית, ובנוכחות מנכ"ל משרד הבט"פ ניצב (בדימוס) משה (צ'יקו) אדרי, מ"מ מפכ"ל המשטרה ניצב מוטי כהן ורב המשטרה הרב רמי ברכיהו.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x